Nog geen lid? Doe het nu! | Naar de forums...
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1.  
    ForumBot
    • CommentAuthorForumBot
    • CommentTimeMar 13th 2009 edited

SanderStricker:

Goedendag dames & heren,

Mijn naam is Sander Stricker. Ik ben momenteel derde jaar student Commerciële Economie aan de Hogeschool van Amsterdam. Zoals velen anderen ben ik momenteel opzoek naar een stage in het buitenland, in New York om precies te zijn. De reden waarom ik naar New York wil is omdat ik het simpelweg een fantastische stad vindt. Toen ik de stad bezocht in 2005 voelde ik gelijk de energie die de stad heeft. Na de stad als toerist te hebben bezocht wil ik nu leren hoe de stad op zakelijk vlak is.

Ik zoek een internationale stage omdat naar mijn mening dit een veel rijkere ervaring is dan een stage in het vertrouwde Nederland. Dit is ook de reden dat ik momenteel de minor International Marketing doe. Deze minor is niet alleen gericht op het internationale klimaat maar is voor het grootst deel bevolkt door studenten uit de hele wereld en is logischerwijs ook geheel in het Engels.

Ik ben nog een student en dus is mijn werkervaring op het gebiedt van marketing nog zeer beperkt. Ik ben freelance redacteur voor Sanoma Men’s Magazines, hierdoor heb ik wel al het één en ander meegemaakt op het gebiedt van PR/Marketing en zelfs een beetje sales. Daarnaast werk ik ook nog als part-time verkoper bij iCentre, een Apple winkel tegenover centraal station Amsterdam.