MAY 5, 2018: FORUMS WILL SHUT DOWN SHORTLY- NO NEW MEMBERS ACCEPTED
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar
    • CommentAuthorWensje
    • CommentTimeFeb 12th 2010

Sinds december '09 woon ik samen met mijn Engelse vriend in Birmingham. Helaas heb ik nog geen baan kunnen vinden en komen de muren een beetje op me af zetten nu :) Vandaar het 'slimme' idee om wat forums af te lopen om op die manier misschien al wat contacten te kunnen leggen. Dus: kom je uit (de omgeving van) Birmingham, laat eens wat van je horen! :smile:
  2. NLBorrelaar
    • CommentAuthorleonardo
    • CommentTimeFeb 14th 2010 edited

Waarom gaan alle vrouwen aan de haal met die Engelse! is het omdat zij wel allemaal rugby spelen ;)
    Vind je Engelse als vrienden maar niks? want er zitter toch een paar miljoen potentiële Engelse vrienden daar in Birmingham dacht ik zo... :P Succes met het zoeken naar contacten!
    ----
    http://www.internationalfood.eu
  3. NLBorrelaar
    • CommentAuthorWensje
    • CommentTimeApr 7th 2010

Haha, beetje laat hier...maareh, rugby? Jakkes! En Engelse vrienden, da's prima hoor! Heb alleen nog geen baan hier, vrienden van mn vriend wonen allemaal in Manchester, dus contacten in het algemeen zou fijn zijn :)
  4. NLBorrelaar
    • CommentAuthorjoycemoons
    • CommentTimeJan 31st 2012

Hallo 'Wensje',

Je oproep is alweer even geleden, maar ik reageer er toch nog maar op.
    Ik ben zelf een paar maanden geleden in Engeland komen wonen en zit momenteel in dezelfde situatie als jij destijds. Oftewel, ik ben ook op zoek naar een paar leuke contacten in de omgeving van Birmingham (ik woon zelf in Codsall, in de buurt van Wolverhampton). Waarschijnlijk heb je ondertussen al een baan, maar vind je het misschien leuk om een keer af te spreken? Of heb je misschien wat tips voor me?
    Ik hoor graag van je.
    groet Joyce
  5. NLBorrelaar
    • CommentAuthorelll3
    • CommentTimeMay 8th 2012

Hallo Joyce en 'Wensje' - ik woon in Birmingham en zou het ook leuk vinden om eens wat Nederlanders te ontmoeten. Dus als iemand nog interesse heeft, hou ik me aanbevolen!

Mijn email is: elll78@gmail.com

Groeten
    Ellen.
  6. NLBorrelaar

Hi allemaal,

Ik ben op zoek naar Nederlands sprekende mensen om voor een Nederlandse bank in Birmingham te werken. wij zitten centraal in Birmingham en bieden een leuke werkomgeving met veel doorgroeimogelijkheden.

neem voor meer informatie contact op met Randstad Birmingham

Gr

Galed
  7. NLBorrelaar
    • CommentAuthorcynthia
    • CommentTimeJun 24th 2012

Hallo allemaal!

Ik ben momenteel bezig met mijn master scriptie aan Middlesex University in Londen. Aangezien ik en mijn familie jaren ook als expats hebben geleefd en ik in de laatste jaren in verschillende landen heb gewoond, heb ik 'internationale interesse'. In combinate met mijn studie in International Human Resource Management ben ik mijn scriptie aan het schrijven over company-assigned expats, wat hun verwachtingen zijn, percepties etc over de expat-ervaring.

Mochten er mensen zijn die door een organisatie gestuurd zijn en eventueel wat vragen voor mij willen beantwoorden (via e-mail, skype, face-to-face) dan zou dat fantastisch zijn en mij ontzettend helpen om mijn scriptie af te ronden!

Bedankt, groetjes,

Cynthia

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM