MAY 5, 2018: FORUMS WILL SHUT DOWN SHORTLY- NO NEW MEMBERS ACCEPTED
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1.  
    NLBorrelKoning

BOEK VAN EEN NLBORRELAAR DIE IK BEWONDER (voorheen in NYC)

---------------------------------------------------------------------------------------
    Waar leef jij van op? Hoe houd jij je staande bij een tegenslag? Wat maakt jou gelukkig?

Leef je eigen leven
    Het leven is te kort en kostbaar om het zomaar door je vingers te laten glippen. Wil jij leren prioriteiten te stellen, keuzes te maken, je leven van binnenuit richting te geven en gelukkiger zijn? Lees dan mijn nieuwe boek Wat is de Kleur van de Wind?
    Verhalen en oefeningen voor wie wil leren mediteren. Het zal je helpen energieker, bewuster en gelukkiger in het leven te staan.

Meditatie is goed voor je
    Leven in het hier & nu vergroot het geluksgevoel, daarom maakt mediteren een verschil. Meditatie is niet zweverig en je zult merken dat het aanzet tot persoonlijke groei. Wetenschappelijk onderzoek toont aan dat meditatie ontspant, positieve emoties stimuleert en bovendien je immuniteit en empathie vergroot. Ook maakt het je geest meer ontvankelijk voor inspiratie en creativiteit, het helpt je om af en toe met afstand naar je eigen leven te kijken. Hierdoor voorkom je dat emoties de overhand nemen, neem je gemakkelijker beslissingen en kijk je met meer helderheid naar de complexiteit van het leven.

Nieuwsgierig? Lees dan mijn nieuwe boek:
    Wat is de Kleur van de Wind?
    Verhalen en oefeningen voor wie wil leren mediteren
    19.95 Euro

Een persoonlijk verhaal met meditatie-oefeningen voor iedereen die wil leren mediteren

Met downloadable meditatie-oefeningen

Pragmatisch down-to-earth meditatieboek voor iedereen

Persoonlijke en prachtig geschreven verhalen van ervaren trainer en executive coach

‘Het prettige aan het boek vond ik dat het heel concreet is, Rixt geeft meditaties die direct zijn verbonden met alledaagse situaties’
    Sterre van Leer, adjunct-hoofdredacteur Psychologie Magazine

Hier te bestellen: http://www.thema.nl:80/product/wat-is-de-kleur-van-de-wind-/

Of ga naar Bol.com:

http://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoekresultaten/Ntt/wat+is+de+k...

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM