Special forums: Koningsdag 2017 ~ King's Day || KoningsDagen on Twitter: @Koningsdagen
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1.  
    NLBorrelKoning

Dag Nedwerkers

Lang niet gezien! Zullen we er aanstaande vrijdag weer een gezellige borrel van maken, zoals wij Hollanders zo goed kunnen? Vanaf 19.30 zijn de deuren van Gran Foc weer geopend voor jullie.
    Wanneer je tussen 19.30 en 20.30 komt, kan je profiteren van het gratis bier wat wij enkel voor de Nederlanders schenken.

Ook organiseren we nu elke vrijdag een afterworkborrel voor meerdere bedrijven in Barcelona. Jullie kunnen ook profiteren van de drinkoffers die we hiervoor hebben. Zo kan je een 1 literkan bier al bestellen voor €5,- en een Gin Tonic voor €5,-

Vanaf 23.30 uur draait DJ Ironman de meest gezellige dancetunes. Ik hoop jullie allen te zien. Bij vragen, opmerkingen of reserveringen schroom niet mij direct te bellen. Mijn nummer is +34645257780.

xoxo Wendy aka Misses Foc ;-)

nedwerk@focbcn.com
    +34645257780 Restaurante & Jazz Club GRAN FOC Roger de Lluria 23, +34 933043020

NEDWERK BCN is een onderdeel van het NLBorrels netwerk (http://www.nlborrels.com)

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM