Nog geen lid? Doe het nu! | Naar de forums...
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1.  
    ForumBot
    • CommentAuthorForumBot
    • CommentTimeMar 13th 2009 edited

miek1970:

Zo`n 4 jaar geleden heb ik gereageerd op een oproep van een Nederlands gezin dat in Engeland woonde. Ze zochten een gediplomeerde kraamverzorgende die voor de periode van 8 dagen de verzorging op zich wilde nemen. Via een organisatie in Nederland is dit ook te realiseren maar erg prijzig.Dus zochten zij naar alternatieven. Ik ben daar 8 dagen geweest en het was een geweldige ervaring. Keihard gewerkt en liet het gezin goed en gelukkig achter.Dit jaar heb ik weer de kans gekregen om nog eens in het buitenland te kramen. Weer in Engeland.En weer een geweldige ervaring.Omdat ik niet werkzaam ben voor een kraamzorg bureau die kraamverzorgende naar het buitenland uitzend ben ik aangewezen op het internet. Zijn er hier misschien mensen die weten welke wegen ik moet bewandelen.Of zijn er mensen die juist op zoek zijn naar een kraamverzorgende. Het werd me tot 2 maal toe min of meer in mijn schoot geworpen maar ik vrees dat het geen derde keer gaat gebeuren.Referenties aanwezig. Ben heel benieuwd naar reacties. Groeten, Mieke
  2. NLBorrelaar
    • CommentAuthorvisserjc
    • CommentTimeMay 23rd 2009

Ik ben wel geinteresseerd. Hoe gaat alles in z'n werk? Ben zelf nu zwanger en woon in NY.
    Kun je mij misschien mailen op Visserjc@xs4all.nl?
    Dank je!
    GRoeten,

Lisette

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM