MAY 5, 2018: FORUMS WILL SHUT DOWN SHORTLY- NO NEW MEMBERS ACCEPTED
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1.  
    NLBorrelKoning

It's almost the last friday of October, another NLBorrel @:

Turtle Creek Winery, Wierda Valley, Sandton, Johannesburg, Gaut

Turtle Creek Winery
    58 Wierda Road East
    Wierda Valley
    2196

Friday the 30th of October as from 17h00.
  2. NLBorrelaar
    • CommentAuthorLessisMore
    • CommentTimeOct 28th 2009

Hallo!

In het nederlands maar, ik hoop dat hier tenminste mensen uit nl op bezoek komen! Wij hopen spoedig ook op een van de borrels aanwezig te zijn, ergens rond jan/feb volgende jaar, want dan is het de bedoeling dat we voor 2 jaar in omgeving Joburg gaan wonen.

Ik zou het super vinden om nu vast te mailen met iemand die er al woont om elkaar vast te leren kennen, maar ook om wat informatie van op te doen. Er is nogal wat negatieve berichtgeving over wonen en leven in Joburg te vinden op internet, en ik hoop dat het eigenlijk een beetje mee gaat vallen, beter nog: leuk gaat worden, want dat was wel de bedoeling!. Eventuele tips over een goede woonomgeving bijvoorbeeld, zijn erg welkom!

Mijn naam is Michèle, wij vertrekken vanwege werk echtgenoot, ik ga hier in NL mijn baan opzeggen en we nemen ons nieuwbakken zoontje van nu 3 maanden uiteraard mee. We zijn eind dertig.

Misschien zijn er hier andere vrouwen op het forum die ook 'meegaan', waar ik ervaringen mee uit kan wisselen? Of mannen uiteraard!

Hartelijke groet,

Michèle
  3.  
    NLBorrelKoning

Michele, email even naar johannesburg@nlborrels.com
  4. NLBorrelaar
    • CommentAuthorHannelore
    • CommentTimeDec 15th 2009

He Michele,

Ik kom ook in Januari 2010 aan in Joburg voor 3 jaar. We komen in totaal met 5 Nederlanders, 3 expats met totaal 2 expat partners. Ik ben wel een vrouw, maar ik ga er juist werken.
    Waar gaan jullie wonen?
    Misschien leuk om wat mail contact te hebben tijdens de "inburgering"!

Van de borrels ben ik ook zeker een voorstander, dus ik word ook graag op de hoogte gehouden.

Groetjes, Hannelore
  5. NLBorrelaar

Hi Michelle en Hannelore!

Welkom in zonnig Zuid-Afrika! Tenminste, ik neem aan dat jullie hier inmiddels al helemaal gesettled zijn. Mijn naam is Astrid en ik woon inmiddels al ruim 7 jaar in ZA en ben getrouwd met een Zuid-Afrikaner (vandaar dat mijn achternaam nu Venter is). Ik zou graag kennis willen maken met jullie want ik heb nog geen Nederlandse vriendinnen aan deze kant van de wereld en misschien kan ik jullie hier en daar wegwijs maken. Mijn man en ik wonen in Boksburg (ten oosten van Johannesburg) en je kunt mij bereiken op mijn werk emailadres astridv@aquatan.com en mijn mobiele nummer is 083-6241463. Bel of email gerust een keer. Ik zou het erg leuk vinden om jullie met jullie partners een keer uit te nodigen voor een braai.

Groetjes,
    Astrid Venter:smile:

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM