MAY 5, 2018: FORUMS WILL SHUT DOWN SHORTLY- NO NEW MEMBERS ACCEPTED
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar

O.k., ik moet even aan deze site wennen. Ik heb een posting gezet geheel in het engels en ik geloof niet dat dit de bedoeling is. Ik ben nederlandse en ben nu bijna 9 jaar in Canada. Ik spreek 4 talen, heb veel gereisd en in vele landen gewerkt nadat ik twee jaar Hotel Management in Tilburg heb volbracht. Ik was 23 jaar toen ik Nederland verliet en al mijn familie woont daar nog. Hier in Canada heb ik een school bus gereden voor bijna 7 jaar omdat ik bij mijn zoon wilde zijn en toch een centje wilde verdienen. Dat was leuk maar nu ben ik op zoek naar werk en zou het geweldig vinden als andere nederlanders in mijn buurt mij zouden kunnen helpen met ideeen. Ik woon in Burlington, Ontario en hoop van harte dat ik andere nederlanders kan ontmoeten in de very near future.
  2.  
    NLBorrelKoning

Zowel Nederlands als Engels is OK op deze forums.

Er zit een actieve NLse groep in Toronto (niet geaffilieeerd met NLBorrels, maar toch goede luitjes!)

Zie http://www.dutchtreat.ca/
  3. NLBorrelaar

Hallo borrelmenneke, heel erg bedankt voor je response, ben ik erg blij mee. Ik ga contact opnemen met wat nederlanders in mijn buurt want nederlanders zitten werkelijk overal! Goeie mensen gaan naar de hemel en slecht mensen go everywhere. We're a bad bunch! Just kidding, I am just happy like a little girl, nogmaals dank voor je hulp en het delen van je kennis. (mijn moeder is heel blij dat ik nu wat nederlanders leer kennen, zij denkt dat ik dit nodig heb)

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM