NLBorrels™ is an independent worldwide social network of Dutch expatriate professionals and entrepreneurs dedicated to increasing social interaction, career advancement and exchange of information of interest to the Dutch community living abroad.
NLBorrels is een onafhankelijk, wereldwijd sociaal netwerk voor Nederlandse expat professionals en entrepreneurs met als doel het bevorderen van sociale interactie, het vergroten van de carriere mogelijkheden, en het uitwisselen van informatie van interesse voor de Nederlandse gemeenschap in het buitenland.
LIJST KONINGINNEDAG 2010 VIERINGEN WERELDWIJD. - LIST OF DUTCH QUEEN'S DAY 2010 CELEBRATIONS
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar
    • CommentAuthoroverkamp
    • CommentTimeSep 30th 2009
     # 1
    Upper West Side - Oppas gezocht

Wij zoeken per 12 oktober een Nederlands sprekende oppas voor onze twee zoontjes Morris (5) en Thijn (bijna 3) voor de volgende uren:

maandag van 15.30-18.30
    dinsdag van 08.30-18.30
    woensdag van 15.30-18.30 
    vrijdag van 15.30-18.30

Het gaat in totaal dus om 19 uur per week. Daarnaast zou je ook af en toe ' s avonds kunnen oppassen maar dat hangt af van je eigen beschikbaarheid. 

Wij vragen niet zozeer ervaring maar wel betrouwbaarheid (we moeten echt van je op aan kunnen), enthousiasme en een (pro-) actieve instelling.

Graag zien we je reactie tegemoet!

Mira en Koen
  2. NLBorrelaar
    • CommentAuthorLisa
    • CommentTimeNov 8th 2009
     # 2
    Hallo!

Ook ik stel me graag beschikbaar als oppas, mochten jullie nog op zoek zijn?
    Ik ben Lisa, 25 jaar en op zoek naar een baantje in NY. Ik heb veel ervaring met kinderen en vertel jullie graag iets meer in een persoonlijke email.

Jullie kunnen mij bereiken op lisa_wolf@hotmail.com

Groetjes!
  3. NLBorrelaar
    • CommentAuthorMaaikeH
    • CommentTimeJan 21st 2010
     # 3
    Beste familie Overkamp.

Ook al is jullie advertentie al bijna drie maanden oud, toch wil ik mezelf graag aan jullie voorstellen.
    Mochten jullie alsnog of inmiddels weer, op zoek zijn naar een oppas, dan bied ik mijzelf graag aan.
    Mijn naam is Maaike en ik woon sinds anderhalf jaar in New York, eerst als student maar ik ben hier nu, na een opleiding van een jaar aan de New York Film academy, op een OPT visum.
    Momenteel loop 20 uur in de week stage (flexible tijden) bij een filmproductie kantoor, maar zoek daarnaast een baantje van ongeveer 20 uur in de week.
    In Nederland heb ik veel ervaring met het werken met kleine kinderen aangezien mijn moeder jarenlang een kinderdagverblijf in Utrecht heeft gehad , waar ik heel veel zomers, met veel plezier als inval kracht heb gewerkt.
    Mochten jullie inmiddels al voorzien zijn , dan kennen jullie wellicht andere nederlandse families die op zoelk zijn naar een leuke, betrouwbare oppas?

Ik ben bereikbaar op maaikeholvast@gmail.com of 917 3276588

Met vriendelijke groeten

Maaike Holvast

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2009 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM