Nog geen lid? Doe het nu! | Naar de forums...
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1.  
    ForumBot
    • CommentAuthorForumBot
    • CommentTimeMar 13th 2009 edited

Edit_79:

Hoi Allemaal,

Sorry dat ik jullie onbekend aanspreek.
    Ik ben een Hongaarse maar spreek ook Nederlands. Ik wil graag mijn Engels verder ontwikkelen. Om die reden heb ik besloten om vanaf januari (2009) tijdelijk naar Engeland te verhuizen en daar, in een 'native speaking' omgeving de taal goed onder te knie te krijgen. Het plan is om een halfjaar in Engeland te verblijven en daarna terug te keren naar Budapest. Mocht het zo goed bevallen dan kan ik natuurlijk ook langer blijven.

Vóór de zomer heb ik de meest belangrijke dingen al geregeld
    maar door de credit crisis werden de vrienden van mij bij wie ik in London zou kunnen wonen onverwacht verplaatst naar Hong-Kong en de baan die ik aangeboden had gekregen werd door de huidige economische situatie ook uitgesteld.

Aangezien ik t/m december bij mijn huidig werkgever (een
    Nederlands -Hongaars Architectenbureau, (ik ben Office/Pr-manager)werk ben ik nu heel actief om nieuwe contacten te leggen en aan het proberen om op de een of andere manier bedrijven aan te spreken die bereid zouden zijn om me voor een halfjaar of langer in dienst te willen nemen. Maar het valt nu – zeker in UK – niet mee. Het is zelfs heel lastig!

Sorry dat ik jullie zo onbekend en onverwacht overval met
    mijn vraag maar mag ik jullie svp vragen of jullie toevallig iemand kennen (bedrijf of persoon) die ik kan proberen te benaderen betreffende een eventuele baan in Engeland (misschien in VS)? Omdat het over een vrij korte periode gaat, ligt het accent voor mij nu niet op het type werk; het gaat meer om de kans in het algemeen – en ik zal erg blij zijn – als ik de mogelijkheid zal krijgen om in
    welke vorm dan ook me nuttig te maken voor een werkgever om zo mijn Engels te kunnen verbeteren. Ik ben ook bereid om een Nanny of Au pair baan aan te nemen.

Ik wil jullie hiermee Niet lastig vallen. Mochten jullie enige suggesties voor me hebben/ of aanbevelingen dan zou ik daarmee heel blij zijn.

Alvast hartelijk dank voor jullie moeite!

Met vriendelijke groet,

Edit,
    utrecht13@gmail.com

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM