Special forums: Koningsdag 2017 ~ King's Day || KoningsDagen on Twitter: @Koningsdagen
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1.  
    NLBorrelKoning

Dag Nedwerkers,

Op 7 augustus vond alweer de 5de editie van NEDWERK plaats. Ondanks de vakantieperiode, waarbij veel mensen toch de stad verlaten, had zich toch een gezellige groep verzamelt in de Gran Foc. Met veel plezier werd er gebruik gemaakt van het gratis bier wat er van 20.00 tot 21.00 uur weer werd geschonken.
    Rond 21.00 uur werden er op alle tafels borden met onze nieuwe tapas en montaditos (zie foto's) neergezet. Dit om te proberen, want sinds deze maand hebben we een nieuwe kaart in de Gran Foc.

Enkele reacties:

* Dit zijn misschien wel de lekkerste tapas die ik ooit heb gegeten.
    * Die minihamburger is echt geweldig lekker.
    * Superoriginele en lekkere tapas

Geen klachten gehoord, dus hier waren we erg blij mee. Kom zelf ook een keer onze nieuwe kaart testen.

Foto's bekijken van deze NEDWERK en al de vorige edities:
    http://www.facebook.com/album.php?aid=22337&id=1613119206

Op vrijdag 4 september vind de volgende 6de editie van NEDWERK plaats. Hier ontvang je binnenkort weer een uitnodiging voor. Zet het in ieder geval alvast in je agenda en informeer je NLse vrienden.

Tot 4 september tot NEDWERK!!

Wendy > aka Miss Foc
    barcelona@nlborrels.com
    +34645257780 Restaurante & Jazz Club GRAN FOCRoger de lluria 23, +34 933043020

NEDWERK BCN is een onderdeel van het NLBorrels netwerk (www.nlborrels.com)
  2. NLBorrelaar
    • CommentAuthorcooper
    • CommentTimeOct 31st 2009

Hey Nedwerk jongens, wanneer is de volgende NL borrel? Doen jullie een elke eerste vrijdag van de maand? groetjes, Mona:kiss:
  3.  
    NLBorrelKoning

@cooper

Ze plaatsen de uitnodigingen niet altijd op de forums hier. Als je je ingeschreven hebt op de site of de facebook groep krijg je de uitnodigingen automatisch in de bus. Vr. a.s. is er weer een (4 Dec.)

Ik plak voor de volledigheid ook de uitnodigingen van voorgaande borrels hier maar even neer:

------------------------------------------------------------------------------
    NEDWERK borrel vrijdag 6 november 19.30 uur
    ------------------------------------------------------------------------------

Dag Hollanders,

Leuke Halloween gehad? Wat was het weer een gezellige boel in de stad!

Aanstaande vrijdag komen we weer bij elkaar voor de Nedwerkborrel. Omdat ik uit veel hoeken klachten hoorde over de begintijd heb ik deze 30 minuten verlaat. Nu kan iedereen uit kantoor zo naar de Gran Foc komen. Nu dus van 19.30 tot 20.30 gratis bier.

Vanaf 23.00 begint Stiletto Night in de Gran Foc. Met een leuke ambiance en leuke dj. Blijf dus hangen!

Het is mij de laatste 2 keren opgevallen dat weinig mensen hun kaartjes/flyers neerlegde. Dus daarom dat ik jullie hier nu extra op wijs. Bij de ingang staat een tafel klaar waar je je kaartjes op kan leggen. Als je voorgesteld wilt worden zeg dit dan even tegen mij, dan loop ik een rondje met je.

Als je nog Nederlanders kent die nog niet op de hoogte zijn van de Nedwerkborrel, neem ze mee vrijdag.

Tot vrijdag, tot Nedwerk!

Wendy > aka Miss Foc

nedwerk@focbcn.com

-----------------------------------------------------------------------------
    Morgen, vrijdag 2 oktober de NEDWERK borrel :-)
    -----------------------------------------------------------------------------

Dag allemaal,

De zomer is voorbij :-(. Maar niet getreurd, want de gezellige, knusse avonden binnen gaan nu van start. Laten we aanstaande vrijdag beginnen met een gezellige vrijdagmiddagborrel met jullie Nederlanders. Want ook al hebben we er allen voor gekozen om in deze prachtige stad te gaan wonen, een dosis Hollandse gezelligheid kan nooit kwaad :-)!

Dus ik zie je vrijdag. Als je vroeg komt profiteer je van 19.00 tot 20.00 uur van gratis bier.
    Als je na een week hard zwoegen toch nog wilt netwerken kan dit. Bij de ingang staat een tafel waar je je kaartjes/flyers op kan leggen.
    EXTRA: vanaf deze vrijdag gaat de Stiletto Night van start. Vanaf 23.00 uur een spetterend feest met de beste djs en Barcelona's finest.

Graag zou ik van jullie horen of jullie nog gedachtes hebben om NEDWERK nog leuker te maken? Alle ideeën zijn welkom.

Bekijk op mijn facebookprofiel (misses Foc) of hier naar alle foto's van alle afgelopen edities. Als je nog een bekende langs ziet komen, tagg die dan even.

Dag NLers. Ik zie je morgen ;-)

Wendy > aka Miss Foc

nedwerk@focbcn.com

4.  
    NLBorrelKoning

Voor de volledigheid, de a.s. borrel staat hier:
    http://www.nlborrels.com/forum/discussion/810/vr-4-dec-barcelon...

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM