MAY 5, 2018: FORUMS WILL SHUT DOWN SHORTLY- NO NEW MEMBERS ACCEPTED
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1.  
    ForumBot
    • CommentAuthorForumBot
    • CommentTimeMar 13th 2009 edited

Gonneke:

Wij zijn een Nederlands gezin met een dochtertje (8 maanden oud) en wonen in het centrum van London (vlakbij Victoria Station). Vanaf Augustus 2008 zoeken we een ervaren Nederlandse oppas/nanny voor 3 of 4 dagen per week (van 8.00 - 18.00/18.30).

Als je ervaring hebt met het zorgen voor kinderen en in Londen wil wonen en werken, neem dan contact met ons op!
  2.  
    ForumBot
    • CommentAuthorForumBot
    • CommentTimeMar 13th 2009

Empido:

Hallo Gonneke,
    Ik ben Emke ik ben 24 jaar oud en net afgestudeerd.
    Ik ben vanaf mijn 14e eigenlijk altijd al met kinderen bezig geweest,als bij baantje en uit interesse.
    Ik las je berichtje en het lijkt me zeker leuk. Ik zit er namelijk aan te denken om voor bepaalde tijd naar het buitenland te gaan,daar ervaringen op te doen in een andere cultuur en mijn engels bij te spijkeren.
    Als het je misschien iets lijkt zou ik graag wat meer informatie van je ontvangen, over wat jullie precies verwachten en andere praktische dingen.
    Vriendelijke groet Emke Schouwink
  3.  
    ForumBot
    • CommentAuthorForumBot
    • CommentTimeMar 13th 2009

RosalieZandkuijl:

Beste Gonneke,

Jullie oproep is al van enige tijd geleden, maar misschien dat jullie nog op steeds zoek zijn naar een geschikte oppas/ nanny voor jullie dochtertje. Ik ben twee weken geleden naar Londen verhuisd en nu op zoek naar een leuke baan. Mijn partner woont en werkt sinds 2 jaar Londen en na veel heen-en-weer gereis, ben ik ook verhuisd. Ik werk graag met kinderen en ben gediplomeerd in de kinderopvang (SPW 4). Ervaring heb ik opgedaan bij diverse kinderdagverblijven, tehuizen en oppasbaantjes. Verder ben ik 25 jaar en woon in Londen SW.

Mochten jullie geinteresseerd zijn, ben ik te bereiken via rosaliezandkuijl@gmail.com.

Met vriendelijke groet, Rosalie Zandkuijl

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM