NLBorrels™ is an independent worldwide social network of Dutch expatriate professionals and entrepreneurs dedicated to increasing social interaction, career advancement and exchange of information of interest to the Dutch community living abroad.
NLBorrels is een onafhankelijk, wereldwijd sociaal netwerk voor Nederlandse expat professionals en entrepreneurs met als doel het bevorderen van sociale interactie, het vergroten van de carriere mogelijkheden, en het uitwisselen van informatie van interesse voor de Nederlandse gemeenschap in het buitenland.
LIJST KONINGINNEDAG 2010 VIERINGEN WERELDWIJD. - LIST OF DUTCH QUEEN'S DAY 2010 CELEBRATIONS
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar
     # 1
    Wonen er ook Nederlanders in Las Vegas?

Are there any Dutch people in Las Vegas?
  2. NLBorrelaar
     # 2
    Ja hoor, minstens twee. Ik woon er ook.
  3. NLBorrelaar
     # 3
    Ben al heel lang niet meer op deze site geweest. Woon je al lang in Las Vegas?
  4. NLBorrelaar
     # 4
    PS wij zijn met z'n drieen dus dat maakt het 4:wink:
  5. NLBorrelaar
     # 5
    Hoi Marijke, voor mij is het ook al weer een tijdje geleden dat ik op deze site hebt gekeken. Ik woon in Las Vegas sinds january 2004. En jullie? Leuk zo kennis te maken. Ik ben niet veel nederlanders in Las Vegas tegen gekomen. Ik ken er maar twee, dat maakt dan zover we weten 6 nederlanders in Las Vegas. :smile:
  6. NLBorrelaar
     # 6
    Hoi Ron,
    Wij wonen sinds 2008 in Las Vegas.
    Misschien is het leuk om eens een keer met z'n allen een NL borreltje te houden.
    Maak ik de bitterballen....:smile:
  7. NLBorrelaar
    • CommentAuthorpebe
    • CommentTimeMar 4th 2010
     # 7
    dag Marijke en Ron, ik ben Peter en woon 5 jaar in Las Vegas. Zag jullie berichten. Ik ken diverse andere nederlanders hier in de stad. Ik heb net een sjoelbak gekocht en wil hiermee met andere landgenoten mee gaan spelen. Neem contact met me op via:pebe5@yahoo.com Zou het erg leuk vinden wat terug te horen, tot ziens,
    groeten, Peter
  8. NLBorrelaar
     # 8
    Mmmmm....... bitterballen. Daar heb ik best trek in, dat heb ik in al geen lange tijd meer gegeten. En een NL borreltje houden lijkt me ook erg leuk.

Ik zie dat Peter ook in Las Vegas woont, hoi Peter welkom toe de groep. Hartikke leuk een sjoelbak.
    Groetjes Ron
  9. NLBorrelaar
    • CommentAuthormlobker
    • CommentTimeJul 6th 2010
     # 9
    Ben ook net nieuw in Las Vegas (verhuisd van LA). Weet iemand een goede plek om de WK finale te kijken hier? Kunnen we iets organizeren?
    Alvast bedankt.
    Maarten.
  10. NLBorrelaar
     # 10
    Hoi Maarten,
    Net je bericht gezien. De wedstrijd is morgen, ik ga zelf naar Mandalay bay om de wedstrijd te zien. Ze hebben daar een groot scherm. Mijn vrouw en ik gaan in oranje.
    ron
  11. NLBorrelaar
    • CommentAuthormlobker
    • CommentTimeJul 11th 2010
     # 11
    Bedankt Ron. Het maakte helaas weinig uit waar we naar toe gingen. Wat een teleurstellende wedstrijd. Oh well...
    Ik heb ook een berichtje van Peter & Marijke gehad, en hoop jullie binnekort een keer te ontmoeten.
    Groetjes,
    Maarten.
  12. NLBorrelaar
     # 12
    Er komen er nog meer bij!
    Ik kom samen met mijn kinderen eind deze maand. Mijn man is Amerikaan en wij komen dus naar Las Vegas!
  13. NLBorrelaar
     # 13
    Hoi Mandy
    Welkom in Las Vegas. Ben je in Las Vegas bij de augustus de 28ste. Ik ben nl avond te organizeren en natuurlijk ben je van harte welkom.rbernau@cox.net

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2009 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM