Nog geen lid? Doe het nu! | Naar de forums...
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1.  
    ForumBot
    • CommentAuthorForumBot
    • CommentTimeApr 7th 2009 edited

danielcurtis:

Hallo ,
    mijn naam is Daniel de Groot, ik studeer aan het Politecnico in Milaan x meganisch ingenieur. Ik ben hollander, maar geboren en opgevoed in Italie ,Prato vlakbij Florence.
    Ik woon sinds sept in Milaan en aangezien ik van woning ga veranderen ben ik op zoek naar iemand om een woning mee te delen. Ik heb een apartement gevonden, dichtbij het centrum van Milaan, zone porta Venezia, piazza Republica. Deze woning heeft 2 grote slaapkamers, een eetkeuken hal en badkamer.plus een balkon. Er is alles aanwezig airco/wasmachine/droger/afwasmachine ecc. Geheel nieuw en gemeubileerd. Prijs is x mnd ?600 pp plus kosten welke circa ? 35,- zijn x 2 mnd x elektriciteit en water.
    Ikzelf ben uiteraard tweetalig opgegroeid en spreek ook zeer goed engels, ik wil graag samen wonen met of een jongen, of meisje, mijn 2 zusters van dezelfde leeftijd als ik 19 jaar (wij zijn een drieling) hebben ookk een flat in hetzelfde gebouw.
    Ik studeer uiteraard vrij veel, maar ga ook veel eten met vrienden of naar de disco.
    Mocht er iemand geinteresserd zijn verneem ik dit graag
    groetjes daniel
  2. NLBorrelaar

Beste Daniel,

Mijn naam is Tom Soentjens en ik ben 20 jaar.
    Ik woon momenteel in Venlo en studeer International Business Economics.
    Voor mijn afstudeeropdracht ben aan het proberen stage te gaan lopen in Milaan.
    Zodoende ben ik me alvast aan het oriënteren op enkele huisvestingsmogelijkheden
    voor de periode januari - juli 2010.

Ik zie dat jij een kamer ter beschikking hebt, maar deze advertentie al een tijdje geleden
    geplaatst hebt. Ik zou daarom graag willen weten of deze ruimte nog beschikbaar is en
    of jouw aanbod dus nog steeds staat. Mocht dit zo zijn, kunnen we wellicht wat meer informatie
    met elkaar uitwisselen. Je kunt me natuurlijk ook altijd emailen (tomsoentjens@hotmail.com).

In afwachting van jouw reactie,

Tom Soentjens

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM