Nog geen lid? Doe het nu! | Naar de forums...
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1.  
    ForumBot
    • CommentAuthorForumBot
    • CommentTimeMar 23rd 2009

OlavHaazen:

Ter gelegenheid van de oprichting van de VS-afdeling van D66 zal Alexander Pechtold op dinsdag 14 oktober 2008 een lezing verzorgen voor New Yorkse D66-ers en andere politiek-geinteresseerden, gevolgd door discussie. ?

Belangstellenden zijn van harte uitgenodigd om de lezing en discussie met Alexander Pechtold bij te wonen. ?De gebeurdelijkheden zullen plaatsvinden om 20.00 uur op 56 Pine Street, NY 10005 in het Financial District, om de hoek van het Wall Street metrostation (lijn 2/3). ?In verband met de verwachte opkomst en beperkte ruimte wordt men verzocht vooraf een RSVP-email te zenden naar Jeroen van Kwawegen op jvankw@yahoo.com.

Vriendelijke groet, en hopelijk tot de 14e,

Klaus de Rijk, Olav Haazen, Boris Dittrich en Jeroen van Kwawegen
  2.  
    ForumBot
    • CommentAuthorForumBot

Willem_Jansen:

D'66 is op sterven na dood in Nederland (enkel nog oude provo's en kabouters stemmen erop), wist nog net bij laatste Tweede Kamer verkiezingen drie zetels te halen door een Turkse op de kandidatenlijst te zetten.

Pechthold is een blinde, die niet door heeft dat Nederland naar de verdommenis gaat. En wat moet zo'n mini-partijtje in New York; zichzelf belachelijk maken is zijn grote gave.

Wat dat betreft is de dependance van de PvdA in NY onderhand ook een farce (wordt waarschijnlijk gesloten wegens geld gebrek).

Niet gaan dus, of anders vragen wat hij van Wilders vind. Dat is lachen, hoe hij dan rood aanloopt.

http://www.d66.nl/9359000/1/j9vvhc6cwgbojx9/vhdxg6tu25yp
  3.  
    ForumBot
    • CommentAuthorForumBot

NLBorrels Admin:

WWW | E-Mail

Re: Lezing Alexander Pechtold- Oprichting D66 New
    October 6th, 2008, 1:12pm | Reply with quote | Modify
    Hmmm, Willem. ?

Ik heb toevallig eerder Boris & Fatma ontmoet hier in NY tijden hun missie om eens goed rond te kijken in de VS en te zien wat er hier te leren valt mbt ondernemerschap.

Open zijn voor nieuwe dingen of een andere aanpak is m.i. altijd een erg goed teken. Nederland(ers) denken al zo vaak dat ze de waarheid in pacht hebben.

Ik ga zelf dan ook met plezier kijken wat Mr. Pechtold verder toe te voegen heeft. ?

S
  4.  
    ForumBot
    • CommentAuthorForumBot

Willem_Jansen:

S
    Normaal ben ik heel stil, maar soms moet je gewoon even een keel opzetten.

Ik geef enkel wat achtergrond informatie.

Natuurlijk is het goed als je wat studierondreist, maar maak er niet zo'n heisa van.

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM