MAY 5, 2018: FORUMS WILL SHUT DOWN SHORTLY- NO NEW MEMBERS ACCEPTED
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1.  
    ForumBot
    • CommentAuthorForumBot
    • CommentTimeMar 23rd 2009 edited

SanneNYC:

Hoi,

vanaf november kom ik, meid van 24 jaar, in Parsippany, New Jersey werken. Maar waar is het nou het leukste wonen? Dan denk ik aan: veel barretjes, restaurantjes, gezelligheid... een buurt met veel Nederlandse expats is natuurlijk ook erg leuk!

Waar in NY is het volgens jullie nou het leukste wonen voor een vlotte Hollandse meid van 24 jaar die niet van stilzitten houdt?

Enne, is het elke ochtend gigantische file op de brug van Manhattan naar New Jersey? In dat geval: is het ook leuk wonen in Hoboken, NJ?

Alvast bedankt voor de reacties!
    Sanne
  2. NLBorrelaar
    • CommentAuthorAnoir
    • CommentTimeApr 29th 2009

Hoi Sanne,

Beetje laat, maar ben net lid! Ik hoop dat je je plekje al hebt gevonden.
    Hoboken is een hele leuke plek ik ben daar al bijna zeven jaar een makelaar. Jeugdig en coole inwoners, waarvan de meesten hard werken en ook veel plezier hebben in het leven. Hoboken voelt alsof het een Borough van NYC is en veel inwoners werken dan ook in NYC of meer in Central Jersey.Het is wl een ritje naar Parsipanny (vooral met rush hour), wat ook een hele mooie omgeving is. (ik was er vorig weekend met mijn voetbalteam). laat het me even weten of je no wat hulp nodig hebt.

AnoirRedouane@Hotmail.com
    212-381-4209

Laters

Anoir

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM