Special forums: Koningsdag 2017 ~ King's Day || KoningsDagen on Twitter: @Koningsdagen
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar
    • CommentAuthorhfolkerts
    • CommentTimeAug 22nd 2016 edited

Een postadres bij Postverzorging.nl biedt u de mogelijkheid om tijdens uw verblijf in het buitenland uw post vanuit Nederland te blijven ontvangen. Postverzorging.nl verleent een volstrekt betrouwbare dienstverlening waarbij alle regels rondom uw privacy in acht worden genomen.
    Wij zijn de voordeligste aanbieder van een postadres in Nederland waarbij wij de hoogst mogelijke kwaliteit garanderen. Binnen 24 uur na aanmelding en betaling van een prepaid bedrag heeft u al de beschikking over uw eigen Nederlands postadres.

Wij ontvangen en verzamelen uw post en zenden deze volgens afspraak aan u door. Als er geen post voor u ontvangen wordt dan worden er uiteraard ook geen handelingskosten doorberekend. U betaald dan slecht € 0,91 exclusief BTW per week voor het beheer van uw postadres.
    Een postadres van Postverzorging.nl is door haar lage kosten daarom ook erg aantrekkelijk bij kleine hoeveelheden post.

Indien u dat wenst, kunnen wij uw post ook digitaliseren en naar uw e-mailadres doorzenden. U ontvangt dan, indien u - regelmatig - beschikt over een internetverbinding ook tijdens uw verblijf in het buitenland gewoon uw post via uw email. Indien u dat wenst zelfs dagelijks. Naast reguliere brievenpost nemen wij ook postpakketten en aangetekende post voor u in ontvangst en zenden deze eveneens aan u door. Postpakketen zenden we indien de omstandigheden daarom vragen met behulp van een koeriersdienst doch regulier met de post.
    Een postadres van Postverzorging.nl is gemakkelijk opzegbaar, met uiteraard een terugbetaling van uw positieve tegoed op uw vooruit betaalde bedrag.

Voor verdere informatie, bezoekt u onze website: http://www.postverzorging.nl of kunt u ons e-mailen op klantenservice@postverzorging.nl Bellen mag ook op +31(0)617689655
  2. NLBorrelaar
    • CommentAuthorSuzanna
    • CommentTimeMar 1st 2017

Dat lijkt me wel heel erg op een (goedkope) kopie van PostboxNL (www.postboxnl.nl). Weinig creatief... zelf de webteksten zijn veelal gekopieerd. Beetje slap als ik eerlijk ben...:wink:
  3. NLBorrelaar
    • CommentAuthorhfolkerts

Het concept van Postverzorging.nl is toch wezenlijk anders dan bij de andere aanbieder die in de bijdrage van Suzanna wordt genoemd. Bij Postverzorging.nl krijg je een professioneel Nederlandse Postbusadres zonder vermelding van een intern boxnummer, wat afbreuk doet aan de presentatie en veelal niet past in de bestanden van je relaties. Ook geeft Postverzorging.nl je standaard een eigen Persoonlijke Pagina op haar website, waar de metagegevens van al je post chronologisch staat weergegeven. Ook de 4 wekelijkse verrekeningen staan daar keurig voor je onder elkaar. Bovendien kun je, indien je dat wenst er voor kiezen, om ook je post online te kunnen lezen, downloaden of printen vanaf deze persoonlijke pagina.
    Deze service biedt alleen Postverzorging.nl en is daarin dus uniek.
    Het grootste verschil zijn natuurlijk de tarieven die Postverzorging.nl rekent voor haar service.Voordeliger kun je in Nederland niet terecht en dat terwijl de er kwalitatief hoge service wordt gegeven.
    Natuurlijk lijkt de dienstverlening op die van de concurrentie. Maar stuurt Suzanna ook van die opmerkelijke e-mails naar de Jumbo, Spar of Plusmarkt omdat het concept van deze supermarkten zoveel lijkt op die van Albert Heijn? :smile:
  4. NLBorrelaar
    • CommentAuthorSuzanna

Tja... je klets lekker maar helaas..je geeft geen antwoord. Ik vind dat PostboxNL er toch echt met kop en schouders boven uit steekt... Lees ik ook uit de klantenreviews. Je antwoord is meer promo... en blabla voor jezelf. Geen certificaat op je website, geen reviews, knullige amateuristische uitstraling, gekopieerde website, geen kantoor.... alleen mobiele nummers en Winschoten... of all places.. een woning als uitstraling... Alle succes gewenst... je zal het goed kunnen gebruiken..
  5.  
    NLBorrelKoning

Suzanna.

Ik vind dit wel jammer hoor. Na het lezen van je commentaar vroeg ik me af waarom ben je zo negatief. Voor de gewone bezoeker niet duidelijk maar als admin kan ik zien wat je email adres is.

Je had best even kunnen laten weten dat je *mede-eigenaar* bent van PostBoxNL. Het verklaart het e.e.a. en het is denk ik voor de lezers hier best nuttige informatie...

Hoeft verder niets af te doen aan het commentaar, het kan allemaal waar zijn, maar toch... Deze meneer reageert professioneel. Als ik een dergelijke dienst zou overwegen zou dat zeker meespelen.

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM