Nog geen lid? Doe het nu! | Naar de forums...
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1.  
    ForumBot
    • CommentAuthorForumBot
    • CommentTimeMar 23rd 2009

jjochemm91:

Hallo beste mensen,

Op het internet ben ik aan het rondkijken en informatie aan het zoeken over emigratie naar USA (california). En ben nu ook lid gewordenm van deze site.
    Mijn vriendin(27) en ik(28) zijn bezig om te emigreren naar Los Angeles. We zijn er al druk me bezig. Wij zijn al een paar keer in californie geweest, daar hebben we een aantal keer in een hotel in San Diego gezeten en ook in Los Angeles. Dus er zijn al een aantal dingen die ik van de steden daar weet. Ik heb op de site gelezen dat er wel een aantal mensen zijn die van emigreren afweten, omdat ze het zelf ook hebben gedaan. Ik heb daarom ook een aantal vragen en ik hoop dat jullie ze kunnen beantwoorden. Ten eerste: moet ik eerst een baan hebben voordat we kunnen emigreren? en zo ja hoe doe ik dat dan? Ten tweede: hoe gaat het ongeveer in zijn werk als we gaan emigreren?(wat komt er allemaal bij kijken) bijvoorbeeld met een greencard. En tot slot: zou ik wel graag willen weten hoe jullie het hebben ervaren.

Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden.

Met Vriendelijke groet,

Jochem Weggemans.

PS: als je het naar mijn hotmail wilt sturen, mijn emailadres is: weggemans_1991@hotmail.com
  2.  
    ForumBot
    • CommentAuthorForumBot
    • CommentTimeMar 23rd 2009

ErikRijneveld:

Het beste is om je green card in Nederland te regelen, maar je zal een sponsor nodig hebben. Zonder green card kan je officeel geen werk krijgen.

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM