Nog geen lid? Doe het nu! | Naar de forums...
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar

Goedemiddag allemaal,

Mijn naam is Paul Barewijk en ik ben werkzaam bij televisiezender NET5.
    Voor deze zender zijn we hard aan het werk met een nieuw televisieprogramma waarvoor we komend jaar in de maanden februari/maart naar Los Angeles vertrekken.

Daar willen we succesvolle Nederlanders spreken die een goede connectie hebben met glitter, glamour en/of de media. Daarbij kunnen we al gauw denken aan bijvoorbeeld Reinout en Danielle Oerlemans en Touriya Haoud of Paul Verhoeven. Grote Nederlandse namen die het hebben gemaakt in Los Angeles. Niet alleen dit soort personen vinden we heel erg leuk voor ons programma, maar ook bijvoorbeeld een architect, makelaar of iemand die een nagelsalon heeft en daar een connectie heeft met de ''glamourwereld''.

Alle tips zijn welkom! Zo hebben we bijvoorbeeld nu een Nederlandse personal trainer die ook diverse sterren traint, maar ook een makelaar die ook huizen verkoopt aan sterren. Al dit soort personen zijn hartstikke leuk om eens voor de camera te spreken over hun werk en leven daar.

Mochten jullie mensen kennen die hier aan voldoen, die hier leuk voor zijn. Of bijvoorbeeld mensen die niet zo'n leven leiden maar bijvoorbeeld wel een partner hebben die dat wel doen, laat het me weten. Geen tip is te gek!

Dit mag dan naar: paul.barewijk@sbs.nl

Alvast dank.

Groet,

Paul.

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM