Nog geen lid? Doe het nu! | Naar de forums...
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar

Beste lezer,

mijn naam is Marloes Beens en ik ben werkzaam als redacteur bij BNN, waar wij op het punt staan om een tweede seizoen van het programma ‘Valerio International’ te produceren voor NPO3. In Valerio International portretteren we jonge Nederlanders die succesvol zijn in het buitenland en onze kijkers kunnen inspireren om hun dromen na te jagen. Ik ben nog op zoek naar een aantal inspirerende verhalen in het buitenland, vandaar dit forum bericht. Om een beeld te krijgen bij het programma: zie onderstaand een programma omschrijving en links naar afleveringen van vorig seizoen.

Valerio International
    In Valerio International bezoekt presentator Valerio Zeno bekende en onbekende Nederlanders, daar waar ze wonen en werken. Door twee dagen met zijn gast op te trekken ontdekt hij op een natuurlijke manier wat voor leven zijn gast leidt in het buitenland. Ook ontstaat er zo ruimte voor een gesprek. Valerio wil weten wat de drijfveren en dromen van zijn gast zijn maar ook welke obstakels en teleurstellingen hij of zij tegen is gekomen op de weg naar succes.
    Ons programma draait om het inspireren van de kijkers. Centraal staan de mensen die succesvol zijn in de breedste zin van het woord. Mensen die het lef hebben gehad om risico’s te nemen om datgene te bereiken waar ze altijd van droomden. Voorbeelden van mensen die we in het eerste seizoen hebben opgezocht zijn DJ Martin Garrix, waarmee we in een privé jet in 1 dag naar drie Europese landen zijn gevlogen waar hij moest optreden. Patissier Marike van Beurden zochten we op in Hong Kong, ze is daar hoofd patisserie van het sterrenrestaurant in het Four Seasons Hotel. Met ID&T oprichter Duncan Stutterheim brachten we twee dagen door in Dubai, omdat hij daar de eerste outdoor variant van Sensation White organiseerde.

Om een indruk te krijgen van het programma kun je afleveringen uit het eerste seizoen terugkijken:
    http://www.npo.nl/valerio-international/30-03-2015/BNN_101373866 (DJ Martin Garrix en plus size model Danielle van Grondelle)
    http://www.npo.nl/valerio-international/13-04-2015/BNN_101373864 (Patissier Marike van Beurden en correspondent Erik Mouthaan)

Ik hoop op jullie respons!

Groeten Marloes Beens
    :mail: marloes.beens@bnnvara.nl

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM