Nog geen lid? Doe het nu! | Naar de forums...
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar

Hoi allemaal,

Volgende week donderdag (26 februari) kom ik aan in NY om te gaan werken bij het Hospital for Special Surgery en daar onderzoek te gaan doen. Ik ben benieuwd of er mensen zijn die zin hebben volgend weekend een drankje te doen (vrijdag/zaterdagavond)? Ik ben 25 jaar oud, net afgestudeerd als arts en sta open voor activiteiten als drankje doen, sporten, andere tips etc.

Hoor het graag als er iemand zin heeft gezellig een drankje te doen volgend weekend. Eerste drankje is van mij !

Groeten, Jelle
  2.  
    NLBorrelKoning

Goede timing Jelle.

Vrijdag de 27e is er een maandelijkse borrel.

Hurley's Saloon, 232 W 48, derde verdieping (lange trap naast de voordeur op) vanaf 8pm.
    Iedereen welkom. Geen entree. $2 Heineken biertjes het eerste uur.
    Morgen kondig ik het aan op de site.

Nu maar hopen dat de boel hier niet uit elkaar vriest voor (rond) die tijd.
  3. NLBorrelaar

Hoi Jelle,

Welkom alvast, gaaf dat je dat hier gaat doen!

Ik ben zelf sinds begin deze week in NY en het lijkt me zeker goed eens te meeten om te gaan sporten of een drankje te doen. Zelf ben ik 26 en ben ik hier 3 tot 4 maanden als onderdeel van mijn Management Traineeship in NL!

Ik kan volgend weekend helaas niet, maar Whatsapp me anders even op m'n NL nummer: +31 683637874, dan meeten we in de week daarop wel!

Alvast een goede reis!

Erwin
  4.  
    NLBorrelKoning

5. NLBorrelaar

Leuk, ik ben er bij met de borrel! En ik zal je komende dagen even appen, Erwin. Top!
  6. NLBorrelaar

Inmiddels al beetje gesettled Jelle? Als je nog een biertje wil doen, let me know!

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM