Special forums: Koningsdag 2017 ~ King's Day || KoningsDagen on Twitter: @Koningsdagen
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar
    • CommentAuthorKirsten
    • CommentTimeJan 18th 2015

Wij zijn op zoek naar een babysitter voor onze 2 kinderen van 4 en 2 jaar oud. Voornamelijk in de avond uren, maar ook flexibiliteit om soms een hele week buiten de schooluren te ondersteunen als (een van de) ouders op reis is. We wonen in de UWS. Bel of email als je geiinteresseerd bent!
    Kirsten - 917 428 2211
  2. NLBorrelaar
    • CommentAuthorSabinel
    • CommentTimeJan 19th 2015

Hallo,
    Ik zou graag in contact komen. Echter heb ik nog geen Amerikaans telefoonnummer. Wat is je e-mailadres? Dan kan ik een persoonlijk bericht sturen.
    Groeten Sabine
  3. NLBorrelaar
    • CommentAuthorYuni
    • CommentTimeFeb 17th 2015 edited

-
  4. NLBorrelaar
    • CommentAuthorMaaike14
    • CommentTimeAug 5th 2015

Hallo,
    Wij verhuizen in september naar de UWS en zoeken ook een oppas voor onze twee kinderen (3 en 6 jaar oud).
    Is het je gelukt een leuke oppas te vinden? En zijn er mogelijkheden om samen een oppas te delen?
    Met vriendelijke groet,
    Maaike
  5. NLBorrelaar
    • CommentAuthordntcello
    • CommentTimeAug 13th 2015

Hallo vanuit Nederland;
    Ik heb twee opties voor u.
    1: mijn zus is een professionele nanny maar ze Amerikaans Engels / Spaans sprekende. ze woont in Queens (kan maar ja of nee zeggen:smile:)
    2: De andere optie is mijn echtgenoot, maar.....zou je een "manny"? hij is echt Nederlander we zijn van plan om te verhuizen in november. Ik ben een amerikan btw.

Groetjes, David
  6. NLBorrelaar

Vanaf februari 2016 woon ik in New York en ben ik beschikbaar als oppas/nanny!

Ik heb de afgelopen 2,5 jaar voordat ik naar NY zal verhuizen gewerkt bij twee gezinnen.
    Gezin met twee meisjes van (nu) 7 en 4
    en een gezin met 3 kinderen, 1 meisje en twee jongens van (nu) 7, 4 en pasgeborene.

Als jullie nog iemand zoeken?

Nederlands sprekend/engels sprekend.
    23 jaar.
    Achtergrond: Social Work
  7. NLBorrelaar
    • CommentAuthorLoubna
    • CommentTimeJan 20th 2016

Hallo,

Mijn naam is Loubna en ik woon in New York tot eind september 2016. Ik werk in New York als leerkracht bij een non profit organisatie genaamd T' Klokhuis, daar geef ik samen met andere collega's nederlandse les aan kinderen. Verder ben ik nog best flexibel voor de ouders die een oppas zoeken voor hun kinderen. Ik heb in het verleden in Nederland vaak als babysitter gewerkt. En in New York doe ik dat ook 1 keer in de week. De oppasdagen hoeven niet vast te zijn, mag ook wanneer ouders graag een avondje uit willen/ spontaan moeten overwerken of moeten reizen voor werk.

Je kan mij gerust bellen of mailen:

Mailadres: Loubnasaghiri@hotmail.com
    Tel nummer: (347) 577-2672

Mijn afkomst: Nederlands-Marokkaanse
    Sprekend: Engels/Nederlands/Arabisch
    Leeftijd: 27 jaar
    Getrouwd
    Woon in Manhattan.

Tot dan!
  8. NLBorrelaar
    • CommentAuthorPinarOzcan
    • CommentTimeAug 16th 2016

Hi Maaike en Kirsten,

Mijn naam is Pinar en ik woon in Midtown west.
    Ik ben momenteel werkzaam bij NBTC New York als stagiaire. Ik ben beschikbaar in de avonduren en weekenden. Ik heb vaker voor mijn broertje gezorgd toen hij nog een peuter/kleuter was. Verder niet veel ervaring maar ik kan wel goed omgaan met kinderen.

Ik kan geen email vinden om contact op te nemen, als er nog vraag is naar een babysitter kan er contact met mij opgenomen worden via piozcn@gmail.com anders 929 4423521.

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM