Special forums: Koningsdag 2017 ~ King's Day || KoningsDagen on Twitter: @Koningsdagen
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar

Hallo,

Mijn naam is Virginie De Schinckel, ik ben een professionele nanny met meer dan
    Vijf jaar ervaring in de leeftijdsgroep 9-10 jaar inclusief ervaring met Tweelingen.
    Ik ben tweetalig NL/ENG en op zoek naar een long term position.
    Ik ben op zoek naar een gezin die graag een nanny willen met dezelfde opvoedcultuur
    En die in de mogelijkheid zijn een B1 VISA te voorzien.
    Dit is heel belangrijk ik ben geen au pair en kom niet in aanmerking voor het J1 VISA.
    Ik heb een EHBO certificaat, bewijs van gedrag van goede zeden en goede referenties.
    Ik zal in NY zijn Vanaf de 17e November.

Met vriendelijks groet,
    Virginie De Schinckel

Hello,
    My name is Virginie De Schinckel, I am a professional nanny with five years experience
    With ages 0-10, including twins. I am bilingual NL/ENG And looking for a long term position.
    I am looking for a family who would like to have a nanny with the same values as me and can provide
    A B1 visa. This is very important, I am not an au pair and I do not qualify for a J1 visa.
    Ik have a first aid certificate, CRB check and great references.
    I will be in NY from the 17th of November.

Kind regards,
    Virginie De Schinckel

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM