Special forums: Koningsdag 2017 ~ King's Day || KoningsDagen on Twitter: @Koningsdagen
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar
    • CommentAuthorMarcoF
    • CommentTimeOct 31st 2014

Geachte Borrelaars,

Als onderdeel van mijn Master in Business Information Management (http://www.rsm.nl/master/msc-programmes/msc-business-information-management) aan de Erasmus Universiteit zou ik mijn Master Thesis kunnen combineren met een stage. Er zijn hiervoor vaste onderwerpen die door de universiteit zijn opgesteld maar er is ook vrijheid om het te schrijven over een specifiek (IT) probleem/situatie/verschijnsel met een bedrijf. Dus als u hierin interesse zou hebben en meer over mij of de scriptie wil weten kunt u mij contacteren via marcofodde@hotmail.com of via linkedin/andere social media.

Ik heb al een keer eerder in New York stage gelopen en daar veel plezier gehad en veel geleerd (was op Wall-Street), en zou dit dus graag nog een keer, of eventueel zelfs in een meer permanente vorm doen.

Als u geen IT gerelateerde stage heeft of misschien zelfs een startersfunctie beschikbaar heeft ben ik uiteraard nog steeds zeer geïnteresseerd en kunt u mij contacteren waarna ik mijn cv etcetera zou kunnen sturen.

Met vriendelijke groet,

Marco Fodde

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM