Special forums: Koningsdag 2017 ~ King's Day || KoningsDagen on Twitter: @Koningsdagen
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar

Ruime kamer voor korte termijn verhuur in appartement met 2 slaapkamers. (Bushwick - Brooklyn)

Ik verhuur tijdelijk voor 2 1/2 maand een ruime kamer ( 35 m² ) met twee grote ramen in een ruim appartement met twee slaapkamers in Bushwick. Zeer dicht bij metro station Myrtle Avenue / Broadway, een 15 minuten rit naar Manhattan met de J, M en Z. Een zonnige woonkamer met 4 grote ramen. Een slaapkamer wordt ingenomen door een zeer aangename en vriendelijke mannelijke huisgenoot. De kamer is beschikbaar vanaf 15 december tot en met 28 februari 2015. Huur is 850 Euro per maand. Nutsvoorzieningen zijn inbegrepen. Op zoek naar een vriendelijke huisgenoot, die halverwege de jaren twintig of ouder is. Geen katten, geen honden. Voor meer informatie en foto's mail me, info@reneclement.com

Spacious room for short term rental in 2 bedroom apartment. ( Bushwick - Brooklyn )

I am renting out for 2 1/2 month a spacious room ( 400 Sq F ) with two bright windows in a large two bedroom apartment in Bushwick. Very close to Myrtle Avenue/ Broadway station, which is a 15 minutes ride to Manhattan on the J,M and Z. Also a sunny living room with 4 large windows makes this space desirable. One bedroom is occupied by a very nice and friendly male roommate. The room is available from December 15th till February 28th 2015 . Rent is 1,100 Dollar a month. Utilities are included. Looking for a friendly roommate who is at mid-twenties or older and is financially secure. No cats, No dogs. For more information and pictures, please, contact me at info@reneclement.com

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM