Special forums: Koningsdag 2017 ~ King's Day || KoningsDagen on Twitter: @Koningsdagen
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar

Hoi,

Ik moet voor mijn werk naar Azie en bied mijn apartment te huur voor de periode februari en maart.

1-kamer apartment gelegen in midtown east (55th and 1st avenue), volledig gemeubileerd (vintage/mid century deens meubulair) EN gerenoveerd met houten vloeren, traditionele NYC-style "brick walls", nieuwe wasmachine/droger en afwasmachine aanwezig in apartment, 1 badkamer en kleine 'open-plan' kitchen. Flatscreen TV, wifi internet and basic televisie kanalen beschikbaar. Het apartment is op de 5e verdieping (lift aanwezig, bovenste verdieping, dus je hebt niemand boven je) en de omwonende bewoners zijn erg rustig. 5 minuten van 53st subway station en ligt erg centraal met alles (supermarkt, winkels etc) op loop afstand. Perfect voor een persoon (niet-roker), maar een stelletje kan er ook rustig wonen (aangezien het maar voor 8 weken is). Zeer nette buurt, 15 min van Central Park.

Totale huur $2600/maand (Inclusief internet, water. Exclusief stroom). Huur prijs kunnen we onderhandelen.

Stuur me een mailtje (doro.elemans@ey.com) als je foto's of meer informatie wilt ontvangen.

Groetjes,
    Doro Elemans

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM