Special forums: Koningsdag 2017 ~ King's Day || KoningsDagen on Twitter: @Koningsdagen
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar

Beste lezer,

Mijn naam is Jael en woon sinds ruim vijf jaar in New York (34th street tussen 1st en 2nd avenue)
    Het apartement is super centraal gelegen met twee crosstown bussen voor de deur en de metro op loopafstand. Ik woon daar op mezelf, maar verhuur mijn extra kamer op “korte termijn basis”. Dit kan zijn van (ongeveer) een week tot maximaal (ongeveer) een maand of 2. Maar het komt niet neer op een dag meer of minder.

Het gebouw is prachtig en veilig; met een lift, een dakterras (open vanaf mei), wasmachine/droger op bijna iedere verdieping en een 24-hour doorman. De kamer zelf (3.6 x 3 meter) heeft airconditioning, grote ramen, een tweepersoons bed, een nachtkastje en een klein tafeltje met stoel. De ingebouwde kast heeft genoeg ruimte voor jouw spulletjes. We delen samen een woonruimte, keuken en badkamer.

De prijs (op basis van 1 persoon) is inclusief utilities en wireless internet, toegang tot Hulu+ en Netflix.
    Dagprijs $120
    Weekprijs $750
    Maandprijs is $1500
    Borg is $200 voor een week, $400 voor een maand.

Ben jij een rustige niet-roker en geïnteresseerd? Heb jij nu iets nodig of over een paar weken of misschien zelfs over een paar maanden? Email mij dan op jaelgolad@gmail.com. Ik kan je dan wat fotos en ander beeldmateriaal van het appartement laten zien.

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM