Nog geen lid? Doe het nu! | Naar de forums...
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar

Zoek jij woonruimte voor de feestdagen? Of heb je tijdelijke woonruimte nodig? Dan is deze kamer wellicht wat voor jou!

Omdat ik op 20 december weer naar NL terug ga en de nieuwe huurder pas op 1 januari intrekt, is mijn huidige kamer te huur van 20 t/m 31 december (12 dagen).

Het appartement ligt in de wijk Flatbush in Brooklyn, vlakbij Prospect Park. Het metrostation is vlakbij (Church Avenue stop) waar je de B en Q metro kunt pakken naar Manhattan. Het gaat om een kamer in een 3 slaapkamer appartement. De kamer is ruim, heeft 2 inbouwkasten en een stapelbed waarvan het onderste bed een 2persoonsbed is. Er is een gezamelijke woonkamer, badkamer en keuken. Je zult het appartement met 2 andere huisgenoten en een kat delen, wasmachine én droger zijn in het appartement zelf aanwezig.

De huur is $750 per maand inclusief gas, water, electra en internet. Dit houdt dus in dat je dan voor 12 dagen $ 290,30 zult betalen. De borg is $ 150.

Mocht iemand geïnteresseerd zijn of iemand weten, email mij dan op mariannerijke@hotmail.com

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM