Special forums: Koningsdag 2017 ~ King's Day || KoningsDagen on Twitter: @Koningsdagen
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar

https://www.facebook.com/groups/5595011561/
    Nederlanders in Londen borrelen elke eerste donderdag van de maand op wisselende locaties in Londen.
    De borrels zijn kosteloos en je kunt gewoon op komen dagen op het tijdstip dat jou uitkomt (vanaf 19.00 uur). Aanmelden voor de mailinglijst kan via nlborrels.com en via Facebook: https://www.facebook.com/groups/5595011561/. Tot gauw!
  2. NLBorrelaar
    • CommentAuthoreigis
    • CommentTimeNov 7th 2013 edited

Ik was voor de eerste keer op 07 November 2013 op een van de NL-Borrels al woon ik al meer dan 10 jaar in de uk.
    Ik was zeer TELEURGESTELD.
    +2 uur onderweg met de bus naar Makiti, aan gekomen om 19:40
    De bar is op verdieping -1 en niet helemaal beneden zoals in de e-mail stond.
    Het was zo druk dat ik niet naar binnen kon en het was veel te klein. ik kon zien dat de ruimte ongeveer 2,5mtr bij 6 mtr was inclusief de bar. en net als in de bus mensen blijven graag bij de in/uitgang staan en gaan niet opzij voor nieuwe bezoekers.
    het geluid stond zo hard dat ik mijzelf niet eens kon horen, laat staan iemand anders.
    ik heb in die korte tijd dat ik bij de uitgang stond heb ik geen Bitterballen gezien.
    :sad:
    Ik had verwacht een bijeenkomst waar je fatsoenlijk een gesprek kon aangaan in het Nederlands met iemand anders en een rustige achtergrondmuziek. niet 5 uur onderweg om een barstende hoofdpijn te krijgen door 10 minuten lawaai in een bar.
    :sad:
  3. NLBorrelaar

Beste Leonard,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat het Donderdag anders is gelopen als verwacht.

De NL borrels worden op verschillende locaties in Londen georganiseerd. We proberen locaties af te wisselen, dit kan zijn in een Club, Pub of Cocktail bar. Vanaf nu zullen we proberen vooraf aan te geven in wat voor een soort gelegenheid de borrel zal plaats vinden. Als commissie proberen wij mensen zoveel mogelijk te verwelkomen tijdens de gezellige NL borrels en het spijt ons dat dat Donderdag niet volledig gelukt is.

Nogmaals bedankt voor je feedback en we hopen je te zien op een van de volgende NL borrels.

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM