Special forums: Koningsdag 2017 ~ King's Day || KoningsDagen on Twitter: @Koningsdagen
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar

Is dit het dan? Is dit wat ik wil van mijn leven? Wat wil ik echt? Wat kan ik? Wil ik nog wel verder zoals ik nu bezig ben? Wil ik terug naar Nederland? Hoe kan ik nog beter presteren? Leef ik wel het leven wat ik wil?

Ik ben: een Nederlands psycholoog en coach die praktijk houdt nabij London Bridge.
    Bent u iemand die worstelt met een relatieprobleem, gezondheid of een carrièrevraagstuk? Professionele en persoonlijke ontwikkeling?

Ik bied U persoonlijke begeleiding en aanmoediging bij het creëren van een nieuw perspectief en een nieuwe richting te vinden.

Ik heb ruime ervaring in zowel het bedrijfsleven als in de NHS. Ik bied U op maat gesneden diensten in functie van uw persoonlijke situatie en behoeften.

Het eerste consult is gratis en vrijblijvend. Meer informatie: Drs. Maurits Kalff, telefoon 075 00 75 79 70
  2. NLBorrelaar

Hey Maurits, wat leuk! Wie weet een keer koffie drinken samen? Ik ken hier nog twee andere NLse coaches in Londen, met wie ik weleens samen lunch. Zie hier mijn website, ik zit in West Londen: http://www.vitaliscoaching.com/nederlands/Coaching-In-Dutch-Ned...

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM