Nog geen lid? Doe het nu! | Naar de forums...
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar
    • CommentAuthorDdeBruijn
    • CommentTimeJul 22nd 2013

Beste borrelaars,

Ik heb onlangs het geluk gehad een H1B visa toegewezen te krijgen en ben hierom op zoek naar een plek om te wonen! Ik ben momenteel al woonachtig in the states op een ander visa waar mijn appartement voor me bekostigd wordt, echter loopt dat contract op 23 Augustus af en daarom zoek ik idealiter een appartement vanaf 1 September, waar ik voor langere tijd in kan verblijven!

Mijn voorkeur gaat uit naar Manhattan maar bepaalde wijken in Brooklyn zijn ook geen probleem. Ikzelf ben 23 jaar, man en onlangs afgestuurd business graduate en ik zal de komende jaren aan de slag gaan als manager bij een kleine branding & graphic design firm op Wall Street (mocht je een appartement in FiDI heeft dat mijn absolute voorkeur!!).

Mocht je iets weten, of zelf een kamer/appartement beschikbaar hebben, hoor ik het graag!

Je kan me bereiken op +1-917-216-1850 of emailen naar damiendebruijn@gmail.com.

Thanks!

Damien

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM