MAY 5, 2018: FORUMS WILL SHUT DOWN SHORTLY- NO NEW MEMBERS ACCEPTED
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1.  
    ForumBot
    • CommentAuthorForumBot
    • CommentTimeMar 17th 2009

mdegroot:

Ook in Washington DC zijn we weer van de partij voor de EK2008! We verzamelen ons weer bij Mackeys (1823 L Street NW) om alle wedstrijden met het Oranje legioen te bekijken.

Zie photo Album - 2006 Washington DC voor hoe het er 2 jaar geleden uit zag! Volle bak, overal Oranje.

En natuurlijk ook dit keer weer de heerlijke broodjes kroket en bitterballen op het menu.

Aanvangstijden:
    Maandag 9 Juni 2.45 pm
    Vrijdag 13 Juni 2.45 pm
    Dinsdag 17 Juni 2.45 pm

Entree is Gratis. Als je van plan bent te komen stuur dan effe een mailtje dan kan ik een beetje inschatten hoeveel kroketten ik moet invliegen!!

Tot de 9de

Martin de Groot
  2.  
    ForumBot
    • CommentAuthorForumBot

NLBorrels Admin:

Washington DC EK08 Voetbal in Mackeys

In Washington DC zijn we weer van de partij voor de EK2008!

Maandag 9 Juni a.s. is de eerste wedstrijd tegen Italie. Het Oranje legioen verzamelt zich bij Mackeys (1823 L Street NW) om alle wedstrijden van Oranje te bekijken. Genoeg (HD) tv's om de wedstrijden goed te volgen. Check out www.mackeyspub.com voor directions.

Zie photo Album - 2006 Washington DC op www.nlborrels.com om een indruk te krijgen hoe het er 2 jaar geleden uit zag tijdens het WK! Volle bak, overal Oranje....

En natuurlijk ook dit keer weer de heerlijke broodjes kroket (zolang de voorraad strekt) en bitterballen op het menu.

Aanvangstijden:
    Maandag 9 Juni 2.45 pm
    Vrijdag 13 Juni 2.45 pm
    Dinsdag 17 Juni 2.45 pm

Entree is Gratis. Als je van plan bent te komen stuur dan effe een mailtje dan kan ik een beetje inschatten hoeveel kroketten ik moet invliegen!!

Tot de 9de!!

Martin de Groot
  3.  
    ForumBot
    • CommentAuthorForumBot

mdegroot:

n natuurlijk ook de Kwart Finale (Zaterdag 21 Juni, 2.45pm) bij Mackeys..... en wat er daarna nog volgt!

Mackeys, 1823 L street NW, Washington DC

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM