Nog geen lid? Doe het nu! | Naar de forums...
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar
    • CommentAuthorEef_ke
    • CommentTimeApr 29th 2013

Hallo allemaal,

Ik ben Eveline en ik studeer momenteel dans in New York. Ik ga echter half augustus voor een maand naar Nederland voor familiebezoek en voor die periode zou ik graag mijn kamer willen onderverhuren.
    Ik vertrek 17 augustus naar Nederland en zal rond 19 september weer terug zijn, aangezien ik mijn terugvlucht naar NY nog moet boeken kan de einddatum nog overlegd worden.

Over de kamer:
    Het is een kamer in een appartement waar nog 2 andere meisjes wonen en een zeer makkelijke kat. Het appartement is voorzien van wasmachine en droger die gratis te gebruiken zijn (uiteraard betaal je gewoon je eigen wasmiddel). Gelegen in de wijk Flatbush, Brooklyn bij de Church ave stop van de B/Q train, op loopafstand van Prospect park. Er is slaapplek voor max 3 personen, al zou ik 2 of 1 aanraden. Er is genoeg opbergruimte in 2 muurkasten en een extra kleine kast. Verder is er een woonkamer, badkamer en een keuken. Er is geen lift in het gebouw aanwezig.
    De huur voor de maand is $760,- incl utilities.

Mocht je zelf op zoek zijn naar een plek om tijdelijk te verblijven of weet je iemand anders (ook als het maar voor een deel van de periode is) email mij dan op lintje@telfort.nl

Alvast bedankt!

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM