Special forums: Koningsdag 2017 ~ King's Day || KoningsDagen on Twitter: @Koningsdagen
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar
    • CommentAuthorNLBorrelsWW
    • CommentTimeApr 7th 2013 edited

De NL Borrel club in Philly maakt zich op voor Koninginnedag 2013! De aanstaande troonswisseling maakt Koninginnedag 2013 extra speciaal, daarom organiseren wij een groots Koninginnedag feest in Philly op Zaterdagavond 27 April vanaf 9pm in café St. Stephens Green: http://www.saintstephensgreen.com
    Er zal een volledige cashbar met wijn en uitgebreide bierselectie aanwezig zijn met ondere andere Heineken en Amstel Light.... Voor de locatie en de snacks die geserveerd zullen worden vragen wij een bijdrage van 10 dollar p.p.
    Iedereen is welkom (dus ook niet Nederlanders die de Nederlandse koninginnedag een warm hart toe dragen), uiteraard wel in gepaste (oranje) kledij! Neem al je Borrelvrienden mee!

Hopelijk zien we jullie op 27 April!!

Groetjes

Sebastiaan & Hinke

2. NLBorrelaar
    • CommentAuthorEsra
    • CommentTimeApr 15th 2013

Is er ook ergens de inhuldiging van Willem Alexander te zien 30 april?:good:
  3. NLBorrelaar

Hey Esra,

Ik heb geen idee hoe ze en of ze dat in Philly gaan doen. Maar hier is een post die ik al eerder geplaatst heb: http://www.nlborrels.com/forum/discussion/2030/amsterdamwereldw...

Links naar de NOS, inclusief mogelijke streams die voor jou werken; werkt de 1 niet, dan de ander wel !! Met de feesten hier aan de oostkust (ben zelf in NY) weet ik niet zeker of mij dat nuchter gaat lukken, maar ik ga m'n best doen. Have fun !!

Pieter, NLBorrelsWW

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM