Nog geen lid? Doe het nu! | Naar de forums...
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1.  
    NLBorrelaar
    • CommentAuthorPieter-LI
    • CommentTimeMar 18th 2013

Beste mede-Nederlanders,

Ik ben hard bezig een nieuw Amerikaans bedrijf op te zetten dat motoren gaat produceren voor de after-market. Deze nieuwe motor, met nederlandse innovatie en vernuft maar ook met amerikaanse technologie, wordt een Amerikaans product met meer paardekrachten maar ook vooral VEEL zuiniger dan wat de gemiddelde Amerikaan gewend is.

Om met deze geweldige motor te starten en produktie op te zetten, zoek ik nog investeerders die, in verhouding tot "normale" kosten van de ontwikkeling van een nieuwe motor, een relatief klein bedrag willen investeren voor een geweldige return over tijd.
    Interresse om te investeren, of misschien kennen jullie iemand die zou willen investeren, of je wilt gewoon weten hoe de motor werkt? Neem een kijkje op

http://www.vcrmotors.com

Dank voor jullie aandacht,

Groeten, Pieter
  2. NLBorrelaar
    • CommentAuthorBennoGr

Ik zou eerst maar eens een gedegen, liefst Amerikaanse, tekstbewerker/schrijver door die aankondiging/dat persbericht laten gaan. Is geen slecht Engels, maar als je geld wilt hebben van investeerders moet eerst je bedrijfscommunicatie perfect zijn. En dat is het nog niet.
  3.  
    NLBorrelaar
    • CommentAuthorPieter-LI
    • CommentTimeMar 18th 2013 edited

Hee Benno,

Dank je wel voor je input. Ben ik (ook) hard mee bezig. Ik weet dat het nog niet perfekt is en dat ALLLESSSS nog steeds in ontwikkeling is, nou ja, bijna alles. Ik wilde het op dit moment gewoon naar buiten brengen en in ieder geval aandacht proberen te krijgen voor wat gaande is. Met het feit dat jij binnen een uur reageerde, kan ik zeggen dat dat doel gelukt is. Dat wil dus absoluut niet zeggen dat ik klaar ben, nog lang niet en kan ELK advies en ELKE suggestie alleen maar waarderen en toepassen voor een groter succes !! Thanks !!
  4. NLBorrelaar
    • CommentAuthorBennoGr

Dat is de geest, om een Engelse zegswijze maar eens letterlijk te vertalen. Goed dit te zien, want in mijn ervaring denken Nederlanders nog wel eens dat ze 'wel even' Amerika zullen veroveren met een idee (en als dat niet lukt, wordt de schuld vaak op de Amerikanen geschoven omdat die 'er niets van begrijpen').

Succes.
  5.  
    NLBorrelaar
    • CommentAuthorPieter-LI

Dank je wel !!

En nee, ik ben zeker niet "the all knowing dutchman" maar wil graag meer leren en vooral toepassen.

Ben je vrijdag ook van de (borrel)partij ?

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM