Nog geen lid? Doe het nu! | Naar de forums...
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar

Hallo iedereen In Las Vegas,
    Ik kwam bij toeval op deze site terecht and vond het heel erg leuk dat er zoveel Nederlanders hier in Vegas wonen. Ik woon hier al sinds 2002 en in de U.S. sinds 1974.Ik ben in het bezit van zowel de Amerikaanse als de Nederlandse nationaliteit.Ik ben gepensioneerd en zou het heel erg leuk vinden om zo af en toe iets van mensen uit de Nederlandse gemeenschap in Vegas te horen.
    Abe ( Bram op z'n Hollands )
  2. NLBorrelaar

Hoi Bram,

Sorry dat ik deze message zo laat zag aangezien hij in een andere post terecht is gekomen.
    Er zijn hier behoorlijk wat Nederlanders. Je kunt me bereiken via Skype: Marijkelasvegas.

groetjes
    Marijke
  3. NLBorrelaar
    • CommentAuthorlvnv
    • CommentTimeJan 17th 2013

Hallo Bram en Marijke,

Mijn naam is Joost en ik studeer econometrie in Nederland. Ik ben al relatief vaak in de USA geweest en heb sindsdien de ambitie om te emigreren naar de USA en als het kan naar Las Vegas, omdat de stad mij enorm intrigeert en ik groot fan ben van het klimaat. Het is alleen lastig om een green card te krijgen, dit kan eigenlijk alleen door uitgezonden te worden door een bedrijf, of door een bedrijf in de USA te vinden dat bereid is om mij aan te nemen.

Mijn vraag aan jullie is: weten jullie bedrijven in Las Vegas die ófwel een (sterke) band hebben met Nederland, ófwel interesse zouden kunnen hebben in een afgestudeerd econometrist? Ik ben begin juni een paar dagen in Las Vegas en zou het bijzonder leuk vinden om dan interessante mensen (zoals jullie) te ontmoeten. Ik ben ook erg benieuwd naar hoe jullie in Las Vegas terecht zijn gekomen.

Groeten,

Joost
  4. NLBorrelaar

Hoi Joost ,
    Je kunt me breiken via Skype, skypenaam heb ik in mijn vorige post gezet.

Groetjes
    Marijke
  5. NLBorrelaar
    • CommentAuthorLainey
    • CommentTimeApr 23rd 2013

Wow, wat leuk om te zien dat er Nederlanders wonen in (e.o) Las Vegas.
    Zelf ga ik er begin volgend jaar heen verhuizen naar mijn Amerikaanse verloofde met mijn 5 jarige dochter.

Iemand nog tips kwa werk en goede scholen voor mijn dochter?

Groetjes!
  6. NLBorrelaar

Hoi Lainey, ik heb heel veel tips voor je! Je kunt kontakt met mij opnemen via het Skype adres dat in bovenstaande post heb gezet.
  7. NLBorrelaar
    • CommentAuthorRvdM
    • CommentTimeMay 20th 2013

Hallo Nederlanders in Vegas,

Voor de weekendbijlage van Het Parool verzorg ik de rubriek Enkele Reis, waarin een Amsterdammer in het buitenland vertelt over zijn/haar leven over de grens. Amerika is nog niet aan bod gekomen en nu ben ik op zoek naar een (oud)-Amsterdammer in Las Vegas. :) Lijkt me erg fascinerend om te horen hoe het leven daar verloopt. Ben er net namelijk twee dagen geweest en vond het een bijzondere stad.

Het interview vindt plaats via Skype en vanzelfsprekend krijgt de geïnterviewde de tekst te lezen voordat ik dit naar de krant stuur. Ben of ken jij een (oud-)Amsterdammer in Las Vegas? Dan hoor ik graag van je. Mailen is even het meest handig, denk ik: renevandermeer@gmail.com.

Alvast bedankt en ik hoop iets te horen.

Groet! René van der Meer
  8. NLBorrelaar
    • CommentAuthorpry
    • CommentTimeMay 22nd 2013

Goede morgen allemaal.
    Ik ben Paula, zit nog even hier in Las Vegas.
    En binnenkort weer terug naar Nederland ... en als alles goed verloopt(green card), dan weer terug naar LV. Zou het ook erg leuk vinden om met anderen uit nederland in contact te komen.

Vooral om ervaringen te delen en natuurlijk nieuwe mensen te ontmoeten.

wie het leuk vindt ... ik heb óók Skype, maar communiceer het meest via Facebook.

on Skype as well as Facebook: Paula Ririassa

Have a wonderful day ya'll ... and ENJOY :wink:

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM