Special forums: Koningsdag 2017 ~ King's Day || KoningsDagen on Twitter: @Koningsdagen
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar
    • CommentAuthorUAMERY
    • CommentTimeDec 4th 2012

Ik ben op zoek naar een after school nanny om mijn drie jarige zoon van school (City) op te halen en naar huis te brengen (Clerkenwell of Dalston). Het zou voor 3 uur per dag zijn en 4/5 dagen per week (vanaf Jan/Feb). Ideaal voor student. Interesse?, mail me even op yvovanamerongen@hotmail of bel 07966 484886. Yvo.
  2. NLBorrelaar

Beste Yvo van Amerongen,

Ik heb uw advertentie gezien op Nlborrels dat u een after school nanny zoekt. Ik ben Marike, 20 jaar en kom uit Nederland. Sinds oktober 2012 woon (Wembley Park) en studeer ik in Londen. Ik studeer aan de universiteit Middlesex op de dansacademie London Studio Center. Mijn studie is van maandag tot en met vrijdag. Waarschijnlijk is het lastig om dagelijks op uw zoontje te passen, maar ik wil graag oppassen in de weekenden en eventueel in de avonden Meestal ben ik tussen 5 uur en half 7 klaar met school (mijn school bevind zich in Noord Finchley).

Ik ben erg geïnteresseerd om op uw zoontje te passen, ik ben gek op jonge kinderen en ik pas al op sinds mijn 14e bij verschillende gezinnen op kinderen in de leeftijd van 6 weken tot 10 jaar. De ouders en kinderen zijn altijd erg enthousiast over mijn manier van omgaan met de kinderen tijdens het oppassen. Mocht u referenties nodig hebben, dan kan ik dit voor u regelen. Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groeten, Marike Bastmeijer

M.bastmeijer@gmail.com Tel. Engels: 07543561801 Tel. Nederlands: 0031648887755

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM