Nog geen lid? Doe het nu! | Naar de forums...
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar

Beste lezer,

Ik woon sinds ruim 2 jaar in New York (34th street tussen 1st en 2nd avenue). Nu vertrek ik 6 December naar Nederland en kom eind Januari weer terug. Ik verhuur voor die periode mijn apartement als “furnished upscale studio apartment”.

Het apartementcomplex zelf is ideaal centraal gelegen met twee crosstown bussen voor de deur en de metro op loopafstand. Het gebouw is prachtig en veilig; met liften, 24-hour wasmachine/droger op bijna iedere verdieping en een 24-hour doorman.

Het apartement is officieel een 1-bedroom wat is omgebouwd tot een 2-bedroom. Jouw slaapkamer (ongeveer 3.6 x 3 meter) heeft airconditioning, grote ramen, een nieuw tweepersoons bed, een nachtkastje en een klein tafeltje met stoel. De ingebouwde kast heeft genoeg ruimte voor al jouw kleren en spullen. In de woonkamer staat een nieuwe tv, en Xbox, waarop je Hulu+ en Netflix kan ontvangen. Daarnaast een fijne bank, zitstoel, tafel en stoelen. De keuken en de badkamer zijn in tip top conditie en van alle gemakken voorzien.

Al mijn spullen en prullen sla ik op in mijn slaapkamer (die gaat op slot), zodat jij echt de rest van het huis voor jezelf hebt. Met de feestdagen voor de deur is dit een interessante mogelijkheid in een populaire buurt van Manhattan.

De prijs, inclusief utilities en wireless internet, voor deze periode is $3700 met een borg van $750.

Ben jij een rustige niet-roker en geinteresseerd?
    Email mij dan op paulahuizinga@gmail.com
    Ik stuur je graag wat foto’s en meer informatie

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM