Nog geen lid? Doe het nu! | Naar de forums...
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar
    • CommentAuthorAnniekV
    • CommentTimeNov 7th 2012

Hallo,

Ik ben een Nederlandse therapeute (kunstzinnig therapeute) met een praktijk in Londen (Hampstead) waar ik met volwassenen en kinderen werk die behoefte hebben aan extra steun in een emotionele periode in hun leven, trauma verwerking of tijdens langdurige ziekte.

Als expat heb je met veel veranderingen te maken, nieuwe omgevingen, aanpassen, het maken van nieuwe contacten, een druk werk en prive leven en vaak de behoefte om je ergens thuis te voelen. Veranderingen worden niet altijd als positief ervaren en kan dit ook samengaan met stress, paniek of onzekerheden. Emoties kunnen soms te veel worden en moeilijk om onder controle te houden.

Maar misschien heb je de behoefte aan verandering of weet je niet zo goed wat je rol is in dit leven en hebt behoefte aan inzicht en helderheid.

Therapie wordt gelukkig niet meer als taboe gezien en steeds meer geaccepteerd als een goede steun voor diegene die het nodig heeft of interesse heeft zichzelf te ontwikkelen en een bewuster leven wilt leiden.

Ik werk voornamelijk met NLse expats in Londen maar ook via skype (online). Iedere maand vinden er ook workshops plaats (Art for Health).

Voor meer informatie neem gerust contact met me op of reageer op deze 'post'.

Groeten,

Anniek Verholt

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM