MAY 5, 2018: FORUMS WILL SHUT DOWN SHORTLY- NO NEW MEMBERS ACCEPTED
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar

-
  2.  
    NLBorrelKoning

Hoi Franklin,

Ik denk dat t aantal reacties beperkt is/zal blijven omdat dit soms meer voorstelt dan alleen een verblijfadres (nl. ook financiele verantwoordelijkheid als je langer dan aangegeven blijft).

Zou je aanraden om gewoon een hotelkamer te boeken voor twee weken. De bevestiging hiervan te gebruiken voor het aanvragen van je visum en dan kan je erna je hotelkamer alsnog cancelen (meestal tot 24 of 48 uur vantevoren zonder enige kosten).

Het enige wat je nodig hebt is een credit card (in je eigen naam) iets wat sowieso erg erg nuttig is in New York. Let bij het boeken wel even goed op wat de "cancellation policy" is, en hoe je je reservering moet cancelen. Als een hotelboeking financieel niet mogelijk is, we komen nu in de dure tijd die tot 8 januari zal duren, kijk dan eens op http://www.airbnb.com (maar let goed op hoe het daar zit met cancelen, dat weet ik niet)

Let bij het betreden van de VS ook even goed op je antwoorden. Je kan NOOIT een vertrekdatum aangeven die later is dan de terugkeerdatum op je ticket. Je kan nooit zeggen dat je de terugkeerdatum gaat wijzigen, of hier bent voor een baan (tenzij dat zo is en je visum dat ook dekt), etc etc. Ondanks dat officieel een verblijf van 179 dagen op een toeristenvisum mogelijk is, moet je er vanuitgaan dat ze je niet meer dan 90 dagen geven. Ik ken teveel eerlijke mensen die teruggestuurd zijn.

Je verblijfplaats wordt ook in de PC opgenomen ten tijde van de visum-aanvraag, dus als je alsnog van verblijfplaats gaat veranderen dan kan je voor het gemak het beste de origineel opgegeven verblijfplaats noemen.

S

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM