Nog geen lid? Doe het nu! | Naar de forums...
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar
    • CommentAuthorAernout
    • CommentTimeOct 2nd 2012

Ik kom in januari 2013 naar New York om voor een jaar te werken voor het Hospital for Special Surgery. Ik ben 26, arts en zou het liefst een apartement delen. Ik heb altijd met huisgenoten gewoond dus weet wat het is en hoe het werkt. Ik zoek een kamer/apartement in Manhattan.

Doordeweeks zal ik voornamelijk in het ziekenhuis aan het werk zijn. Gedurende het weekend ben ik altijd in om leuke dingen te ondernemen (kroeg, sporten etc.) Ik ben netjes, sociaal en rook niet.

Als je iets weet of misschien wel opzoek bent naar een huisgenoot hoor ik het graag!

Groeten,

Aernout
  2. NLBorrelaar
    • CommentAuthorPaul123
    • CommentTimeJan 2nd 2013

Hey Aernout,

Onderstaand berichtje heb ik je ook gestuurd via Facebook, maar omdat berichten van "vreemden" vaak in de map "others" komen (die haast niemand checkt) stuur ik hem ook via dit forum. Ik hoop van je te horen!

Groet, Paul

Hey Aernout,
    Ik zag je berichtje op NLborrels.nl en vroeg me af of jij inmiddels al geslaagd bent in je zoektocht naar een kamer op Manhatten?

Ik ben zelf namelijk sinds een paar dagen in NY waar ik tot juni stage ga lopen bij de EU Delegation to the UN. Omdat ik vlak voor vertrek ook nog een sollicitatie had bij Shell, ben ik onwijs brak geweest met het zoeken naar kamers.

Ik zit nu tot de 31e in een kamer van een vriend, maar die is zelf alweer terug naar NL, en ik moet dus uit deze kamer. Ik zoek eigenlijk hetzelfde als wat jij zoekt, en heb ook ruime "studentenhuis-ervaring". Soms gaat het samen zoeken makkelijker, omdat je dan naar een eigen appartement kan zoeken. Kortom laat maar weten hoe jouw housing situatie er voor staat!

Wanneer kom je trouwens aan in NY? Lijkt me sowieso mooi om een keer een paar pinten te doen als je daar zin in hebt. Is toch altijd mooi om een paar lotgenoten te kennen!

Ik hoor van je!
    Paul
  3. NLBorrelaar
    • CommentAuthorkvisser
    • CommentTimeJan 9th 2013

Hoi Aernout en Paul!

Ik ben ook net gearriveerd in NYC voor een periode van 4-5 maanden. Ik ben 32 (niet te zien ;)) en arts en zal op de afdeling reumatologie werken/onderzoek doen. Ik logeer nu bij een vriendin, maar zoek eigenlijk ook een plek voor langere tijd, alhoewel dan voor mij t liefst gemeubileerd.
    Ik ga de komende 2 weken hard op zoek. Zowieso vond ik het grappig om een collega/medelander te treffen in het HSS. Dus misschien niet handig voor housing, maar voor een hapje, drankje, city exploring ben ik altijd in!
    mijn NL tel: 0651010503, karenvisser@hotmail.com

Karen
  4. NLBorrelaar

Ik weet een kamer te huur voor niet al te veel. 800 gemeubuleerd en alles inclusief. Mijn. Tel nr 9732620234

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM