Nog geen lid? Doe het nu! | Naar de forums...
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar
    • CommentAuthorAernout
    • CommentTimeOct 2nd 2012

Ik kom in januari 2013 naar New York om voor een jaar te werken voor het Hospital for Special Surgery. Ik ben 26, arts en zou het liefst een apartement delen. Ik heb altijd met huisgenoten gewoond dus weet wat het is en hoe het werkt. Ik zoek een kamer/apartement in Manhattan.

Doordeweeks zal ik voornamelijk in het ziekenhuis aan het werk zijn. Gedurende het weekend ben ik altijd in om leuke dingen te ondernemen (kroeg, sporten etc.) Ik ben netjes, sociaal en rook niet.

Als je iets weet of misschien wel opzoek bent naar een huisgenoot hoor ik het graag!

Groeten,

Aernout
  2. NLBorrelaar
    • CommentAuthorPaul123
    • CommentTimeJan 2nd 2013

Hey Aernout,

Onderstaand berichtje heb ik je ook gestuurd via Facebook, maar omdat berichten van "vreemden" vaak in de map "others" komen (die haast niemand checkt) stuur ik hem ook via dit forum. Ik hoop van je te horen!

Groet, Paul

Hey Aernout,
    Ik zag je berichtje op NLborrels.nl en vroeg me af of jij inmiddels al geslaagd bent in je zoektocht naar een kamer op Manhatten?

Ik ben zelf namelijk sinds een paar dagen in NY waar ik tot juni stage ga lopen bij de EU Delegation to the UN. Omdat ik vlak voor vertrek ook nog een sollicitatie had bij Shell, ben ik onwijs brak geweest met het zoeken naar kamers.

Ik zit nu tot de 31e in een kamer van een vriend, maar die is zelf alweer terug naar NL, en ik moet dus uit deze kamer. Ik zoek eigenlijk hetzelfde als wat jij zoekt, en heb ook ruime "studentenhuis-ervaring". Soms gaat het samen zoeken makkelijker, omdat je dan naar een eigen appartement kan zoeken. Kortom laat maar weten hoe jouw housing situatie er voor staat!