MAY 5, 2018: FORUMS WILL SHUT DOWN SHORTLY- NO NEW MEMBERS ACCEPTED
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar
    • CommentAuthorSteefke87
    • CommentTimeSep 5th 2012 edited

.
  2. NLBorrelaar
    • CommentAuthorlinsy
    • CommentTimeSep 9th 2012

Hey stephanie,

Ik woon zelf in Monza ( net buiten Milaan) en kan je ook geen kamer aanbieden, maar ik doe nu een Italiaanse cursus en hun hebben volgens mij wel nummers en adressen van Kamer verhuur. Ik moet morgen weer heen, dus kan het eventueel voor je na vragen.
    Misschien heb je er wat aan?

Ik ben hier zelf voor minimaal een jaar, 22 jaar, misschien leuk om contact te zoeken?
    Groetjes linsy Veldhuis
  3. NLBorrelaar
    • CommentAuthorSteefke87
    • CommentTimeSep 9th 2012 edited

.
  4. NLBorrelaar
    • CommentAuthorlinsy
    • CommentTimeSep 11th 2012

heyhey.

Had gister ook gereageerd via mijn mob. maar zie dat dat niet helemaal is gelukt. Vandaag dan nog maar een keer.

Heb denk ik goed nieuws voor je, twee opties:

1. ( is denk ik de beste:) particulier, vrouw die een kamer verhuurt in Milaan. Volgens mij wel goed gelegen en voor 500 per maand. dus binnen je budget. Het fijne weet ik er niet van alleen dat ze iemand zoekt voor min. 9 maanden. Als je interesse heb zal ik wel snel bellen want zulke dingen zijn helaas ook zo weer weg. (als het goed is spreekt ze Engels.)
    telefoonmummer: 0039 3333 1333 604 en haar naam is Paola.

2. Is een soort van woningbouw vereniging zover ik het begreep maar weet niet in hoeverre de huur van de woningen dan zijn enzo. Maar wie weet, je kan misschien altijd informatie vragen.
    Reale Gest S.R.L.
    telefoon: 0039 0236697390
    email: info@realegest.it en www.realegest.nl

Hoop dat je er wat aan hebt.!

Ik ben hier nu om Italiaans te studeren en wil hier uiteindelijk mijn bedrijf op zetten. Lang verhaal om te typen dus mochten we elkaar gaan tegenkomen dan vertel ik je het dan wel.
    Ik heb facebook, www.facebook.com/linsy.veldhuis.
    Zou leuk zijn als je me toevoegt.
    Waar uit nederland kom je vandaan?

Groetjes linsy:smile:

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM