Nog geen lid? Doe het nu! | Naar de forums...
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar
    • CommentAuthorgritmuncher
    • CommentTimeMay 30th 2012 edited

We gaan dit jaar de wedstrijden kijken bij 'Tir Na Nog' (16th & Arch). Reden: dichter bij station, groter scherm, meer ruimte (dan bij Fado). Dan krijgen we Heineken Specials, en we kunnen vlagen etc, ophangen zodat we de Ierse bar een beetje Nederlands kunnen maken.

Deste meer mensen komen deste meer Specials :beer::beer::beer: zijn belooft! Dus laat even weten of je komt!

9 Juni Nederland- Denemarken 12pm
    13 Juni Nederland- Duitsland 14.45pm
    17 Juni Nederland- Portugal 14.45pm

We zijn de NAADV (www.NAADV.org) maar hopen dat Borrelaars ook komen!!
  2. NLBorrelaar

Hey hoi,

De NL Borrelaars hadden de eerste wedstrijd al in Fado gepland, maar mogelijk join-en we jullie vanaf de tweede wedstijd bij Tir Na Nog!'

Oranje boven!! ;)

groetjes van de NL Borrelaars!
  3. NLBorrelaar
    • CommentAuthorkevin
    • CommentTimeJun 7th 2012

Hm, moeilijke keuze nu voor zaterdag... Klopt het als ik zeg dat de groep bij Fado iets jonger zal zijn? In dat geval voeg ik me namelijk bij die groep...
    Vanaf woensdag lijkt het me goed om centraal bij Tir Na Nog af te spreken!

Gr
  4. NLBorrelaar

Ha Ha :laugh:; misschien ietjes jonger maar wie heeft de betere deals? Bij TNN krijgen we $4 Heineken, speciale Heineken glazen om mee naar huis te nemen, en een Nederlands Jersey wordt verloot aan die, die de 'Like' butten drukken op de Tir Na Nog Facebook page.

Wat hebben we ooit van Fado gekregen?! Niets in de jaren dat ik er was.

Het andere is dat bij Fado de Ierse flag hangt en dat ze zo trots zijn op hun Ierse heritage. Willen jullie dat supporten?
    Bij TNN laten ze ons onze flag (en flaggen!!!) ophangen en laten ze ons die kroeg versieren zoals wij dat willen, zodat we een echte Nederlandse sfeer kunnen kreeren!!

geniet van de videos hier:
    www.youtube.com/onsoranje

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM