Nog geen lid? Doe het nu! | Naar de forums...
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar

Wij zijn opzoek naar een box zoals we die in Nederland kennen. Hier in de States zijn ze niet zo'n fan van deze baby-prisons, maar wij zijn blij met elke tip die ons aan een box helpt. Bij voorbaat dank!
  2.  
    NLBorrelKoning
  3. NLBorrelaar

Hoi Sander. Dank je wel voor de tip. Deze had ik inderdaad ook gevonden. Het komt aardig in de buurt van de "Nederlandse" box. Misschien dat we wel besluiten om voor zoiets te gaan, maar als er iemand een Nederlandse in de aanbieding heeft zou het ook super zijn.
  4. NLBorrelaar

Hoi Susanne,
    Ik heb een "Nederlandse" box staan als je interesse hebt mag je'm komen ophalen in Larchmont.
    Hij heeft een klein beetje "werk" nodig vanwege spijltjes die losgeraakt zijn, maar met een beetje handigheid en geduld krijg je dat zo weer goed.
    Laat't me weten.
    dank
    Joyce
  5. NLBorrelaar

Hoi Joyce. Sorry, had je berichtje nog niet gezien. Ik ben heel erg geinteresseerd in de box.
    Zou je me misschien een fotootje kunnen mailen op susannevanbeemen@yahoo.com?
    We zouden het vrij makkelijk kunnen komen ophalen. Bij voorbaat dank!

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM