Nog geen lid? Doe het nu! | Naar de forums...
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar
    • CommentAuthorjgkwpenn
    • CommentTimeFeb 8th 2012

Dag mensen,

Ben Amerikaan, heb acht jaar in Amsterdam gewoond (ben staatsburger geworden) en ben nu alweer bijna 12 jaar terug in de VS (7 jaar New York City, 4+ jaar Philadelphia). Ben een man van 50 jaar, geïnteresseerd in koken, lezen, tuineren, fietsen, musea enzovoorts, ben met een Amerikaan 'getrouwd' en zoek mensen met wie ik een beetje Nederlands kan babbelen af en toe. Niet zozeer een gezellige 'op-de-koffie stroopwafels-pilsje-Ajax'-type, want ik aan de oostkust geboren en getogen ben en dus mis/zoek die dingen niet. Maar mijn tweede taal een beetje op peil houden en misschien een beetje kokkerellen klinkt goed.
  2. NLBorrelaar
    • CommentAuthorlovestory
    • CommentTimeFeb 10th 2012

Ja er komen zeker mensen bijeen in Philadelphia en omstreken. Allereerst zou je eens kunnen kijken bij de NAADV, dit is een organisatie met veel expats of getrouwd met een Amerikaan. De groep organiseert koninginnedag, sinterklaas, girls night out, Indonesische rijsttafel etc. http://www.naadv.org/. Hoop dat je er wat aan hebt. Groetjes Sharon.

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM