Nog geen lid? Doe het nu! | Naar de forums...
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar

Komende augustus verhuis ik voor 3 jaar naar Philadelphia en ik ben nu naar appartementen in het centrum aan het bekijken. Aangezien ik niet bekend ben met de stad, vroeg ik me af of jullie nog suggesties hadden voor goede veilige wijken. Ik wil graag in of nabij het centrum zitten maar wel de mogelijkheid hebben om de auto in de buurt van mijn appartement te parkeren. Ik hoor graag van jullie.
    Met vriendelijke groet, Rob
  2. NLBorrelaar

Ik woon in de suburbs van Philly and kan je niet echt helpen om de juiste lokatie in downtown te vinden. Wil je echter wel attent maken op een erg leuk Jazz Cafe. Het is alleen open op Dinsdag avonds en het is vrij entree. Van 7:30-11pm zijn er jam sessions met een groot scala van Jazz muzikanten. Van goede amateurs tot wereld sterren uit de Jazz komen hier binnenlopen om te plezier te maken. Toevallig is het 20 jaar geleden opgezet door een Nederlander, Herman de Jong. Het is genaamd: 23rd Street Cafe en is op 23rd Street in Philly, net achter het Benjamin Franklin Museum.

Success met het vinden van woonruimte.
  3. NLBorrelaar

PS. Downtown Philly is voor Amerikaanse normen tamelijk veilig. Om je wagen dichtbij je woning te parkeren zal wel mogelijk zijn maar het zal zeker niet geodkoop.
  4. NLBorrelaar

Beste Bengallusa, bedankt voor je opmerking. Ik zal als ik in de buurt ben een bezoek brengen aan het jazzcafe
  5. NLBorrelaar

Beste Rob, leuk dat je naar Philly verhuisd!
    Center City, Old City en delen van West-Philly (in het gebied tussen Walnut (noord), 48th (west) en Chester (zuid)) zijn goede buurten om te wonen. Wij en veel andere NL-borrelaars wonen met veel plezier in Center City, een hele leuke en veilige buurt. Als je me een mail stuurt kan ik je wel meer info doorsturen over housing en buurten. Mijn adres is claraelbers apenstaartje hotmail punt com.

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM