Nog geen lid? Doe het nu! | Naar de forums...
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar
    • CommentAuthorvkny
    • CommentTimeDec 13th 2011

Vanwege mijn vertrek bij Rietveld Architects zoeken de partners een 'nieuwe Vera' en het liefst z.s.m., zodat ik die persoon nog in kan werken. Eventuele financiële/boekhoud ervaring en HR ervaring is een grote plus, maar onderstaande is een minimum. Een aantal taken kunnen naar de andere E.A. Belangrijk is een zeer goede samenwerking met de Nederlandstalige partner in verband met projecten in Nederland en drukke reisschema en trans-atlantisch project management.

Dutch Speaking Office Administrator needed in small international architecture firm. MUST speak and write both Dutch and English fluently. Must be computer proficient, organized, ability to multi-task, taking the job at hand and eager to learn new skills. Full-time (mornings) desired; part-time a possibility. Email cover and resume to ra@rietveldarchitects.com
  2. NLBorrelaar
    • CommentAuthorHannekev
    • CommentTimeJan 10th 2012

Are you still looking for someone to fill this position? I am interested and want to move back to New York!
  3. NLBorrelaar
    • CommentAuthormroelink
    • CommentTimeJan 11th 2012

Beste,

Op welke niveau is deze vacature? (Ik ben een WO bedrijfskunde op zoek naar een junior WO functie)

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM