Nog geen lid? Doe het nu! | Naar de forums...
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar
    • CommentAuthormaifransen
    • CommentTimeNov 21st 2011

Ik ben op zoek naar moeders met kleine kinderen. Ik heb een lief 1-jarig dochtertje die ik voornamelijk zelf opvoed, maar wil graag dat ze wat sociale contacten opdoet met kinderen rond haar leven voor een aantal uur in de week. I kom daar door ook nog tot wat werk kom ipv alleen als zij slaapt. Ik zoek dus naar moeders die of zelf voor hun kinderen zorgen of die een oppas hebben en het leuk zouden vinden als hun kind ook met leeftijdsgenootjes omgaat en er af en toe dus eentje bij hebben. Ik denk in eerste instantie aan 2 ochtenden, of een ochtend en een middag in de week. Uiteraard wil ik graag of de moeder of de oppas betalen voor de uren dat mijn dochter "erbij" is. Ik woon in Orange NJ, maar mijn kantoor is in NYC. Een oppas/ moeder kan naar mijn huis komen met haar kind(eren), of als het enigszins gunstig ligt (zoals in Manhattan of tussen hier en de stad) dan kan ik haar naar jullie brengen.
    Je kan me emailen op maifransen@hotmail.com of bellen: 917-692-8638.
    Hopelijk tot hoors!
  2.  
    NLBorrelKoning

Mocht je op FB zitten, er is een speciale groep voor NLse ouders met kinderen onder de 8 (Da Da Dutch):

http://www.facebook.com/groups/210450525661717/
  3. NLBorrelaar
    • CommentAuthormaifransen
    • CommentTimeNov 29th 2011

Hartelijk dank voor de tip Borrelmenneke!

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM