MAY 5, 2018: FORUMS WILL SHUT DOWN SHORTLY- NO NEW MEMBERS ACCEPTED
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar

Met Nederlandse expat-vrienden van over de hele wereld (Thailand, LA, Peru, NY) heb ik een plannetje bedacht dat voor expats leuk is.
    Sinds een half jaar ben ik namelijk werkzaam voor huizenruil.com (HomeExchange.com). Dit is een geweldige manier voor expats om bijvoorbeeld vakantie in NL te vieren. Zelf heb ik ook al verschillende malen met expats in het buitenland geruild.

Het concept is simpel: “Jij verblijft in mijn huis, terwijl ik in het jouwe verblijf”. Dit betekent dat je bijna overal ter wereld vakantie kunt vieren zonder hotelkosten en vaak ook zonder autohuur. In plaats van te verblijven in een krappe hotelkamer of bij je familie, leef je in een normaal huis.

Leden van NLborrels kunnen nu via deze link: http://www.huizenruil.com/landing_page2/expat?alias=expat lid kunnen worden van Huizenruil.com tegen 30% korting. Op die manier kun je overal ter wereld huizenruilen. Natuurlijk hoef je niet alleen met Nederland te ruilen,
    mijn vriendin in LA wil ook graag naar NY !

Heb je vragen, mail even naar: corinne@huizenruil.com

Vriendelijke groet
    Corinne Nieman

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM