Nog geen lid? Doe het nu! | Naar de forums...
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar
    • CommentAuthorpenny
    • CommentTimeNov 2nd 2011

Volgend jaar ga ik een cursus business Engels volgen in Manhattan, New York. Na mijn cursus wil ik graag gaan werken voor een periode van maximaal 3 maanden (vanwege toeristenvisum). Ik ben een 34 jarige vrouw, HBO/universitair niveau, met ruime ervaring als executive assistant, personal assistant en officemanager zowel in het bedrijfsleven als in de non-profit sector. Momenteel werk ik als executive assistant/PA voor een Amerikaanse manager in Nederland.

Ik bied mijn diensten kosteloos aan. Het enige wat ik vraag is een verblijfplaats voor de periode dat ik in Manhattan ben (een kamer in een gedeelde appartement is geen probleem) en eventueel een vergoeding in de lokale reiskosten. Mijn intentie is om april, mei, juni 2012 in New York te zijn, maar zou ook al beschikbaar kunnen zijn in maart.

Ik zie dit als een interessante mogelijkheid om mijn internationale werkervaring uit te breiden. Mijn interesses zijn zeer breed dus ik sta open voor diverse werkzaamheden, uiteraard in goed overleg.
    Mail naar penbeek@hotmail.com dan stuur ik u mijn CV en eventueel referenties.

Met vriendelijke groet,
    Penny van Beek

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM