Nog geen lid? Doe het nu! | Naar de forums...
Not signed in (Sign In or Register for the Forums)
  • Quick Jump

•       

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now.
  1. NLBorrelaar

Voor onze zoon Thijmen, nu 6 weken oud, zijn wij op zoek naar een oppas voor avonden in het weekend.
    Wij wonen in Hoboken, heeft iemand interesse of weet iemand waar wij een goede oppas kunnen vinden?

Groeten,

Frederique van Dijk
  2. NLBorrelaar

Hey Frederique,

Mijn naam is Kyra Martens, ik ben 29, (duidelijk) Nederlands en ik woon in Jersey City. Ik heb zeker interesse om op je zoontje te passen (wel ietwat afhankelijk van tijden etc). Ik heb wat oppaservaring in NL opgedaan maar vooral hier omdat ik de afgelopen 8 maanden op 2 kindjes van nu 1 en 4 gepast heb (Ik begon met oppassen toen de baby 5 maanden was).
    Je kan me bereiken via kyramartens@gmail.com.
    Ik hoor het wel.

Groetjes, Kyra
  3. NLBorrelaar
    • CommentAuthorIefke
    • CommentTimeOct 30th 2011

Hi Frederique,

Ik heb ervaring met baby's vanaf 2 weken oud in de thuissituatie en op kinderdagverblijven. Ik vertel je graag meer over mijn ervaring en beschikbaarheid in een email, eva_dag@hotmail.com.

Iefke
  4. NLBorrelaar

Dank voor jullie reactie. Ik heb jullie een email gestuurd!
    Groeten,
    Frederique
  5. NLBorrelaar

Hi Frédérique,

Ik zie dat je al reacties hebt gehad, maar wilde je toch nog even laten weten dat het mij ook leuk lijkt om 's avonds en/of in het weekend op te passen. Je kunt me mailen op svann1981@gmail.com!

Stéphanie
  6. NLBorrelaar

Hoi Stéphanie,

Ik heb je ook een email gestuurd!
    groeten,

Frédérique

About| Privacy | TOS | Contact | Join NLBorrels 

Copyright 1999-2013 / NLBorrels.com / All Rights reserved. / Powered by Mosso, Vanilla, Lussumo, RSS2 & ATOM